کد خبر: 151035
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

مسافران می‌توانند با دستگاه‌های شخصی خود مانند iPad از سامانه سرگرمی اتوبوس جدید اسکانیا استفاده کنند.

به گزارش اخبار خودرو ، مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری در حاشیه نمایشگاه اتوبوس‌های جهان در بلژیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: امروز اتوبوس توریستی اسکانیا مجهز به موتور یورو ۶ را به شما معرفی می‌کنیم. تولید این رده از اتوبوس‌های اسکانیا در سال ۲۰۰۹ آغاز شد و ما اکنون در این نمایشگاه آن را با موتور جدید یورو ۶ به نمایش گذاشته‌ایم.

وی افزود: موتور یورو ۶ با قدرت ۴۱۰ اسب بخار و سامانه کاهش کاتالیستی انتخابی (SCR) موجب بهینه‌سازی عملکرد سیستم انتقال قدرت این اتوبوس و کاهش مصرف سوخت به پایین‌ترین حد ممکن شده است. این اتوبوس به گیربکس اسکانیا مدل GRSO895R مجهز است که به میزان ۵/۱ درصد موجب کاهش مصرف سوخت می‌شود.

مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری تاکید کرد: در بخش داخلی اتوبوس نیز از صندلی‌های جدید تمام‌چرمی و تجهیزات لوکس استفاده شده است. همچنین سامانه سرگرمی جدید این اتوبوس برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه شده که امکان تماشای فیلم، بازی، دسترسی به اینترنت و سایر اطلاعات را به مسافران می‌دهد و راننده نیز با استفاده از این سامانه می‌تواند اطلاعات مختلفی را در اختیار مسافران قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند با دستگاه‌های شخصی خود مانند iPad از طریق این سامانه سرگرمی فهرست محتوایی مدنظر خود را بسازند و از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنند.

مدیر بخش محصولات اسکانیا در حوزه اتوبوس‌های شهری و بین شهری افزود: موضوع مهم این است که فیلم در کامپیوتر این سامانه بارگذاری می‌شود، بنابراین برای تماشای فیلم به ارتباط اینترنتی نیازی نیست و مسافران می‌توانند فیلم را با دستگاه شخصی خود و از طریق این سامانه تماشا کنند. همچنین کاربران می‌توانند در صورت درخواست، محتوای این دستگاه‌ها را به‌روزرسانی کنند و برای دسترسی مسافران به امکانات مختلف آن نیز هزینه‌ای را اختصاص دهند.

وی یادآور شد: شرکت اسکانیا امیدوار است این اتوبوس بتواند با امکانات جدید و متنوعش مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته و فروش آن بخشی از بازار اتوبوس‌های توریستی جهان را به خود اختصاص دهد.

اتوبوس+جدید+توریستی+اسکانیا (۱) اتوبوس+جدید+توریستی+اسکانیا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =