کد خبر: 165161
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

منصوری تیونر خوش نام و مشهوری است که به خاطر استفاده از کیت های بدنه ی عجیب وغریب خود و همچنین بکار بردن وسیع فیبر کربن در خودروها موردتوجه خاص و عام قرار دارد و حالا نیز دستی بر سر و روی فرزند عزیز بنتلی یعنی بنتایگا کشیده است.

به گزارش اخبار خودرو ،منصوری تیونر خوش نام و مشهوری است که به خاطر استفاده از کیت های بدنه ی عجیب وغریب خود و همچنین بکار بردن وسیع فیبر کربن در خودروها موردتوجه خاص و عام قرار دارد و حالا نیز دستی بر سر و روی فرزند عزیز بنتلی یعنی بنتایگا کشیده است. اگرچه که پوشش کلی از چهره ی خودرو برداشته نداشته اما منصوری تیزر و عکسی را منتشر کرده که بنتایگا همانند دیگر خودروهای تیون شده توسط منصوری، از فیبر کربن زیادی بهره برده و استایلی چشمگیر و جذاب با رینگ های حجیم ۲۳ اینچی به دست آورده است. اگرچه که بنتایگا پیش از این سریع ترین و قدرتمندترین شاسی بلند دنیا بوده اما منصوری قصد دارد تا ما در این خودرو شاهد “افزایش اساسی و قابل توجه در پرفورمنس” باشیم.

۶۸۲۱۳۷٫jpg

منصوری قول داده که نمای داخل کابین به صورت کامل ارتقا یابد و نوید یک طراحی بر پایه ی کربن را داده است. کابین خودرو با چرم بسیار با کیفیت آلکانترا پوشانده شده و عناصر و جزئیات چوبی مرغوب در آن استفاده خواهند شد. هنوز مشخص نیست که منصوری چه زمانی از بنتلی بنتایگای ارتقا یافته رونمایی خواهد کرد اما مطمئنیم که این خودرو کاملاً در صدر قرار خواهد گرفت. منبع:پدال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =