کد خبر: 170131
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

طی خرداد ماه سال جاری تعداد ۸۴ هزار و ۹۲۴ دستگاه خودروی سبک در شرکت های خودروسازی تولید شده است که از این تعداد، ۹۱ درصد از حجم تولیدات به خودروهای سواری و ۹ درصد دیگر به خودروهای وانت اختصاص دارد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از خبرآنلاین، طی خرداد ماه سال جاری تعداد ۸۴ هزار و ۹۲۴ دستگاه خودروی سبک در شرکت های خودروسازی تولید شده است که از این تعداد، ۹۱ درصد از حجم تولیدات به خودروهای سواری و ۹ درصد دیگر به خودروهای وانت اختصاص دارد. خودروهای سایپا ۱۳۱x و هایما s7  به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید خودرو را در این ماه به خود اختصاص دادند. در خرداد ماه امسال و در کلاس قیمتی خودروهای بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیومزدا ۳ در رتبه کیفی یک قرار  و سه ستاره گرفت. در گروه خودروهای ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان کیا سراتو، تیگو ۵ و JAC- S5 در رتبه های کیفی ۱ و ۲و ۳و قرار گرفتند. همچنین در گروه خودروهای ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومانی هایما S7 و JAC- J 5و نیز برلیانس H330 رتبه های کیفی۱ و ۲و ۳و را به خود اختصاص دادند. در گروه خودروهای سواری بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان پارس تندر ، تندر ۹۰ اتوماتیک و تندر ۹۰ پارس خودرو در رده های کیفی اول تا سوم قرار گرفتند. در گروه خودروهای پایین تر از ۲۵ میلیون تومان نیز سایپا x131و سایپا ۱۳۲ X و نیز تیبا رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در گروه خودروهای وانت بالاتر از ۵۰ میلیون تومان پیکاپ فوتون رتبه اول کیفی را در یافت کرد و در خودروهای وانت زیر ۵۰ میلیون تومان وانت تندر اول شد ، وانت سایپا۱۵۱ X دوم و وانت کارا تک کابین رتبه کیفی سوم را دریافت کرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    لیست ماشینا رو !!! یکی از یکی لگن تر وآشغال تر !!! ایران شده آشغال دونی دنیا
  • حسین ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    تو لیست این لگن ها که از تمام دنیا در ایران جمع شدن ، فقط جای تاتای هندی خالیه !!! بزودی از هند و پاکستان هم لگن میارن برامون !!!
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    همش چین!!!! حالمتن به هم خورد.
  • ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    این مونتاژ کارهای وطنی تا کی میخوان خودشون رو به خواب بزنند، تا عالم هپروت سیر میکنند!!!... حیف پول نفت که برای حمایت اینا هدر شده!!!....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =