کد خبر: 188329
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

طبق برنامه های اعلام شده از سوی خودروسازان معتبر جهان، قرار است ۱۵۸ مدل جدید در سال ۲۰۱۷ وارد دنیای خودرو شوند.

به گزارش اخبار خودرو ، در این مطلب به بررسی ۲۵ عدد از خاص ترین و هیجان انگیزترین اتومبیل های مذکور خواهیم پرداخت.

  1. بی ام و سری ۵
[caption id="attachment_188340" align="aligncenter" width="700"]bmw-5-series bmw-5-series[/caption]

بی ام و برای عرضه در سال جاری چندین محصول را آماده کرده است که اولین آنها نسل جدید سری ۵ خواهد بود. سری ۵ آینده در واقع کوچک شده سری ۷ می‌باشد؛ با همان سطح رفاه، تجهیزات و امکانات. موضوعی که موجب شده رقیب اصلی آن یعنی مرسدس E کلاس نیز به تکاپو بیافتد.

  1. بی ام و X2
[caption id="attachment_188341" align="aligncenter" width="700"]BMW X2 2018 BMW X2 2018[/caption]

اس یو وی کوپه کامپکت بی ام و در اواخر سال جاری و به عنوان مدل ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. نمونه تولید انبوه با کانسپت آن تفاوت چندانی نداشته و از قطعات مشترکی با X1 برخوردار شده است.

  1. بی ام و X3
[caption id="attachment_188360" align="aligncenter" width="700"]new X3 new X3[/caption]

پاییز سال آینده بی ام و قرار است از اس یو وی متوسط خود با ظاهری متحول شده رونمایی کند. گفته می‌شود ابعاد X3 جدید تقریبا به اندازه نسل اول X5 بزرگ شده است. دو موتور چهار سیلندر و شش سیلندر بنزینی و دیزلی قدرت مورد نیاز X3 را تامین خواهند کرد.

  1. پورشه پانامرا
[caption id="attachment_188355" align="aligncenter" width="700"]پورشه پانامرا پورشه پانامرا[/caption]

پانامرا را باید از جمله اتومبیل های خبرساز ۲۰۱۶ دانست که آزمایش ها و گزارش های متعددی درباره آن منتشر شده است. اما اولین مشتریان پانامرا اتومبیل های خود را در بهار ۲۰۱۷ تحویل خواهند گرفت. پورشه محصول چهار در خود را در پنج تیپ پایه، چهار چرخ متحرک، ۴S، ۴E هیبرید و توربو عرضه خواهد کرد.

  1. بنتلی کانتینانتال GT
[caption id="attachment_188339" align="aligncenter" width="700"]بنتلی کانتینانتال GT بنتلی کانتینانتال GT[/caption]

بالاخره پس از ۱۴ سال بنتلی تصمیم گرفت نسل کاملا جدید کانتینانتال GT را در اواخر ۲۰۱۷ عرضه کند. این اتومبیل بر روی پلتفرم MSB فولکس واگن سوار خواهد شد که پانامرا نیز از آن استفاده می‌کند. مدل جدید از بجای پیشرانه V8 فعلی از موتور قدرتمند W12 با قدرت ۶۰۰ اسب بخار بهره برده و در کنار آن می‌توان موتور V6 هیبریدی را نیز سفارش داد.

  1. مرسدس AMG GT رودستر
[caption id="attachment_188352" align="aligncenter" width="700"]مرسدس AMG GT رودستر مرسدس AMG GT رودستر[/caption]

AMG را باید موفق ترین تیونر سال ۲۰۱۶ دانست که موفق به فروش ۸۰ هزار دستگاه از محصولات خود در سراسر جهان شد. گل سرسبد محصولات این خودروساز در سال جدید هیولای ۱۰۰۰ اسب بخاری برمبنای اتومبیل های فرمولا وان خواهد بود اما این موجب نمی‌شود که از توسعه سوپراسپرت GT بازبماند. هوداران مرسدس بنز در سال جدید منتظر GT رودستر با ۵۷۷ اسب بخار قدرت خواهند بود که رقیب جدی پورشه ۹۱۱ می‌باشد.

  1. مرسدس بنز X کلاس
[caption id="attachment_188353" align="aligncenter" width="700"]مرسدس بنز X کلاس مرسدس بنز X کلاس[/caption]

مرسدس در سال گذشته از پیکاپ خود موسوم به X کلاس رونمایی کرد که از پلتفرم مشترک با نیسان ناوارا و رنو آلاسکان سود می‌برد. این پیکاپ که عرضه آن در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد قرار است تعریف جدیدی از لوکس بودن در دنیای اتومبیل های تجاری ارائه کند.

  1. مرسدس بنز GLA
[caption id="attachment_188363" align="aligncenter" width="700"]مرسدس بنز GLA مرسدس بنز GLA[/caption]

کراس اوور کوچک مرسدس که خط تولید آن با A کلاس مشترک است از آوریل ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. نسخه پرقدرت تر آن یعنی GLA45 AMG نیز با ۳۷۶ اسب بخار ارائه می‌گردد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهراب ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    اگر راست می گویید کاری کنید که ماشین سازان با این شرکتها کار کنند نه با چین که نسبت به اینها بنجل بنجل است ! آخر چطور ایرانیان با اینهمه سرمایه پاچه خوار چینی ها باشند
  • علی ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    اگه واقعا برا جان وشخصیت مردم ایران احترام مقائل بودید با این همه سرمایه های پولی وانسانی داخلی به سراغ بنز وبی ام دبلیو میرفتید نه پژو ورنو...نان به نرخ روز خور ..بی تعهد وچینی کپی اشغال....پول تولید ماشین داخلی و قیمت ماشین وارداتی رو همون اول در مثلا پیش فروش به دوبرابر میگیرید بقیه رو مثل بانکها وام میدید سودش هم میگیرید. یه پراید چپ میشه !! شش نفر میمیرن !!! تو فلان کشور اسمشو نبر... ۱۵۰ ماشین به هم میخورن ۳ نفر زخمی میشن ؟؟؟ و خیلی بی احترامی های دیگه به این مردم مظلوم ....با تشکر
  • مصطفی ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
    بدبختی ما اینه که از جوانان با استعداد حمایت نمیشه چون بازار مال خودشونه اهمیت نمیدن. جوان با استعداد هم از کشورش میره و به کشورهای خارجی خدمت میکنه. همونطور هم که یکی از طراحان مرسدس جوان ایرانی است. با تشکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =