کد خبر: 19886
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸

زوج جواني كه پس از 8 سال نازايي، 4 قلوهايشان را در آغوش كشيدند شوك زده هستند.
   
به گزارش ایران، پيش از ظهر 27 خردادماه سال جاري، صداي گريه 4 قلوها فضاي اتاق عمل را پر كرد و لبخند شادي را بر چهره پزشك و پرستاران نشاند.
   
خديجه 8 سال بود كه در تب و تاب بچه دار شدن مي سوخت و هميشه آرزو مي كرد براي بچه هايش مادري كند حتي اسفندماه سال 90 يك ماه بيشتر نمانده بود كه طعم مادرشدن را بچشد و دلبندش را در آغوش بگيرد كه يك اشتباه پزشكي آرزويشان را برباد داد.

اين مادر 28 ساله پس از گذراندن دوره هاي درمان نازايي بار ديگر توانست حس مادرشدن را تجربه كند. چه روزها كه دلشوره داشت و ترس از دست دادن بچه هايش وي را به دلهره مي انداخت اما اين بار خدا به جاي پس گرفتن يك نوزاد، 4 فرشته آسماني به دامان پرمهرش داد.

حميد محمودي پدر 32 ساله كه از به دنيا آمدن بچه هايش بسيار خوشحال است به خبرنگار شوك گفت: وقتي متوجه شديم خدا بعد از 8 سال به ما 4 كوچولو هديه كرده خيلي شوكه شديم. بعد از سقط اجباري فرزند اولمان اميدمان را از دست داده بوديم ولي خدا درهاي محبتش را به روي ما باز كرد و فرشته هاي آسماني اش را به سوي ما فرستاد.
   
وي افزود: به دليل وضعيت حال همسرم از شهر و ديارمان اليگودرز لرستان به خانه مادر زنم آمديم كه در انديمشك است تا با كمك آن ها بتوانيم بچه هايمان را بزرگ كنيم.

مرد جوان با لهجه شيرينش گفت: حكمت خدا را نمي دانم چيست؟ ولي مدتي است كه از كار بيكار شده ام، يك شركت نمايندگي باتري داشتم اما از وقتي بازار به صورت نقدينگي شد ديگر نتوانستم كارم را ادامه دهم ولي مي دانم كه قدم دختر و پسرهايم مبارك است و روزي شان را با خودشان آورده اند.

وي در پايان مي گويد: حال همسر و بچه هايم مساعد است و در روزهاي آينده از بيمارستان گنجويان دزفول مرخص مي شوند. به گفته حميدي، قرار است اين 4 قلوها را به نام هاي محمدحسن، محمد حسام، ثنا و سما صدا بزنند.


Source Article from http://www.asriran.com/fa/news/280847/4-%D9%82%D9%84%D9%88-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-8-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%8A%DB%8C

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =