کد خبر: 199239
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

نسل جدید پورشه ۹۱۱ پس از عرضه در اواخر سال ۲۰۱۸ برای نخستین‌بار با پنل تجهیزات دیجیتال و نیرومحرکه هیبرید‌ ارائه خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ،نسل جدید پورشه ۹۱۱ پس از عرضه در اواخر سال ۲۰۱۸ برای نخستین‌بار با پنل تجهیزات دیجیتال و نیرومحرکه هیبرید‌ ارائه خواهد شد.

این خودروی اسپرت جدید که به‌تازگی در حال تست در نوربرگرینگ دیده شده است با یک داشبورد تمام دیجیتال مبتنی‌بر تکنولوژی مشابه Virtual Cockpit آئودی خواهد بود. این خودرو محصول مهمی برای پورشه محسوب می‌شود چراکه نخستین مدل با آپشن نیرومحرکه هیبرید خواهد بود. مهندسان پورشه تایید کرده‌اند روی چگونگی تعبیه نیرومحرکه هیبرید در بدنه ۹۱۱ کار می‌کنند. مدیر خط تولید پورشه ۹۱۱، Erhard Mössle اظهار کرد: «پورشه به رقیبی برای تسلا و مدل۳ نیاز دارد.» وی گفت: «صحبت‌هایی در این زمینه انجام گرفته است. مسلما باید کاری انجام دهیم و باید در سال ۲۰۲۰ از قوانین آلایندگی پیروی کنیم. تکنولوژی موجود با اهداف ما برای طیف حرکتی و سرعت شارژ خودرو مطابقت دارد.» در حال‌حاضر پورشه نیرومحرکه‌های هیبرید را در شاسی‌بلند کاین و سالون پانامرا دارد و هر دو از موتور سوپرشارژ ۳٫۰ لیتری بنزینی به‌همراه یک موتور برقی بهره می برند. ۹۱۸ اسپایدر نیز به نیرومحرکه هیبرید مجهز شده و شامل یک موتور ۴٫۶ لیتری V8 و دو موتور برقی است. پورشه علاوه‌بر آپشن نیرومحرکه هیبرید روی یک‌ نسخه تمام‌برقی از ۹۱۱ نیز کار می‌کند. البته تولید این مدل قطعی نیست. Mössle اظهار کرد:«پورشه باید بررسی کند چه زمان برای عرضه این مدل مناسب است و آیا به آن نیاز دارد یا خیر. سرمایه‌گذاری در این زمینه هزینه‌بر است و هرگز نمی‌دانید پول شما بازگشت خواهد داشت یا خیر.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =