کد خبر: 201717
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

عبداللهیان، مدیر نمایندگی شماره ۲۱ پرشیا خودرو در لواسان ضمن خیر مقدم به حضار می‌گوید: «باعث افتخار ماست که میزبان شما برای افتتاح بزرگ‌ترین و‌‌ خاص‌ترین نمایندگی پرشیا خودرو پس از یک دهه برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف طی ۴سال اخیر و در دوره مدیریت جدید باشیم.»

به گزارش اخبار خودرو ،‌چهارشنبه شب‌، لواسان، بلوار امام‌خمینی (ره) ، نبش کوچه سایه، جایی بود که تجمع عده‌ای نظر دیگران را جلب می‌کرد.

ساعت به ۲۱ نزدیک می‌شود، صدای علی ضیاء مجری معروف تلویزیون به گوشم می‌رسد او از همه می‌خواهد مقابل در ورودی بایستند. شمارش معکوس آغاز می‌شود.

روبان قرمزی بریده و به‌طور رسمی نمایندگی شماره ۲۱پرشیا خودرو(نماینده ب‌ام‌و در ایران) افتتاح می‌شود. جمعیت به داخل شو‌روم هدایت و به دیدن بخش‌های مختلف این نمایندگی دعوت می‌شوند.

اکثر مدیران پرشیا خودرو نیز حضور دارند. علی ضیا، مجری مراسم با خنده می‌گوید: «بسیاری تصور می‌کنند که ب‌ام‌و خودرویی مردانه است، شاید برای این است که می‌خواهند بانوان را چندان شریک لذت رانندگی با ب‌ام‌و نکنند».

سپس از مونا عبداللهیان‌ از مدیران ارشد پرشیاخودرو دعوت می‌کند که برای حاضرین صحبت کند.

علاقه‌مندی بانوان به ب‌ام‌و عبداللهیان، مدیر نمایندگی شماره ۲۱ پرشیاخودرو در لواسان ضمن خیر مقدم به حضار می‌گوید: «باعث افتخار ماست که میزبان شما برای افتتاح بزرگ‌ترین و‌‌ خاص‌ترین نمایندگی پرشیا خودرو پس از یک دهه برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف طی ۴سال اخیر و در دوره مدیریت جدید باشیم.»

او ادامه می‌دهد‌: «ب‌ام‌و تنها یک برند نیست؛ فلسفه‌ای از لذت‌، راندن، اعتماد و زندگی است. تلاش پرشیا خودرو نیز برای انتقال این تجربه به‌خصوص برای بانوان است.»

او می‌گوید: «در این نمایندگی سعی داریم تمام سلایق علاقه‌مندان به برند ب‌ام‌و، خصوصا جوانان و بانوان را در تمام زمینه‌ها از جمله انتخاب متفاوت مدل خودرو و لوازم جانبی که حس نزدیکی به برند ب‌ام‌و را در بردارد، پوشش دهیم.»

پس از این سخنان از تمام بانوان حاضر دعوت می‌شود که به طبقه فوقانی بروند و کلیپی از رانندگی بانوان با ب‌ام‌و پخش می‌شود. بانوان که حالا پرچم کوچکی از ب‌ام‌و در دست دارند در کنار یکدیگر عکسی به یادگار می‌گیرند.

پس از آن مراسم قرعه‌کشی انجام می‌شود. از قضا درست در شبی که پرشیاخودرو تاکید ویژه‌ای بر رانندگی بانوان و لذت بردن از ب‌ام‌و داشت، نتیجه قرعه‌کشی ۵+۱شد؛ یعنی یک‌ برنده از آقایان بود و پنج نفر دیگر بانوان بودند که برنده هدایای ویژه شدند.

پس از آن کیکی نیز به همین مناسبت بریده شد و به‌طور رسمی نمایندگی شماره ۲۱پرشیا خودرو به‌عنوان خاص‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه ب‌ام‌و در لواسان کار خود را آغاز کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =