کد خبر: 204145
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۷

رود لیش تحلیلگر اقتصادی با اشاره به آمار ذکر شده احتمال می‌دهد که خریدهای اخیر جنرال‌موتورز منتهی به تشکیل کسب‌وکار جدیدی برای این شرکت بشود.

هفته گذشته وب‌سایت بلومبرگ به بررسی پرونده جنرال‌موتورز در سرمایه‌گذاری‌های جدیدش پرداخت و با پرسش از تحلیل‌گران به این نتیجه رسید که احتمال ایجاد زیرمجموعه‌هایی از جنرال‌موتورز برای ارائه خدمات نوین حمل‌ونقل مثل تاکسی‌های بدون راننده وجود دارد.

[caption id="attachment_204146" align="aligncenter" width="600"]جنرال‌موتورز جنرال‌موتورز[/caption]

به گزارش اخبار خودرو ، طبق گزارشی که شرکت خدمات مالی و بانکداری آلمانی دویچه بانک ارائه داده است،‌ جنرال‌موتورز ۳۰ میلیارد دلار خرج خرید سهام در شرکت‌های توسعه فناوری خودران و تاکسی‌های درون‌شهری و اپلیکیشن‌های هم‌سفری کرده‌است که البته بیشتر این خریداری‌ها طی روزهای هفته گذشته اتفاق‌افتاده است.

رود لیش تحلیلگر اقتصادی با اشاره به آمار ذکر شده احتمال می‌دهد که خریدهای اخیر جنرال‌موتورز منتهی به تشکیل کسب‌وکار جدیدی برای این شرکت بشود. درواقع اینکه به‌زودی جنرال‌موتورز کسب‌وکار حمل‌ونقل موبایلی خود را معرفی کند،‌ اصلا چیز بعیدی نیست.

یکی از دلایل این پیش‌بینی این است که در صورت گسترش فعالیت اپلیکیشن‌های هم‌سفری مثل اوبر و لیفت،‌ حس داشتن مالکیت خودرو به خطر خواهد افتاد و برای پیشگیری از کاهش فروش محصولات،‌ چاره‌‌ای جز پیوستن به این جریان وجود ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =