کد خبر: 204481
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از عدم اجرای عملیات بهسازی، مقاوم‌سازی و تثبیت در محورهای چالوس و هراز طبق قرار قبلی خبر داد و گفت: در حال حاضر این دو محور باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جاده هراز و چالوس و انتشار اخباری مبنی بر انسداد این دو محور اظهار داشت: قرار بود از امشب ساعت ۲۳ تا ۵ صبح به منظور مقاوم‌سازی و تثبیت دیواره تونل شماره ۵، جاده چالوس به مدت سه ماه مسدود شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: به دلیل آماده نبودن پیمانکار، اجرای عملیات متوقف شده و هم‌اکنون جاده چالوس باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

سرهنگ رحمانی در خصوص انسداد جاده هراز گفت: قرار بود این محور نیز از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ به دلیل عملیات بهسازی مسدود شود که این انسداد نیز صورت نگرفت.

این مقام ارشد پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: هر دو محور در حال حاضر باز بوده و تردد به صورت عادی و روان در آن جریان داشته و مشکلی در آن گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در صورت انسداد یا اجرای محدودیت در محورهای مواصلاتی کشور و به خصوص دو محور فوق، پلیس راهور ناجا بلافاصله مردم را در جریان خواهد گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =