کد خبر: 205374
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

با ورود محصولات جدید ایران‌خودرو که همگی دارای بالاترین سطح استاندارد، کیفیت و تکنولوژی هستند، حضور و فعالیت تکنسین‌های متخصص در سراسر کشور بسیار واجب و ضروری است.

به گزارش اخبار خودرو ، صنعت خودرو در جهان وقتی به مرحله جدیدی پا گذاشت، نیاز به خدمات‌پس‌از‌فروش را در خود حس کرد. از ابتدای شروع این بحث در صنعت خودرو، کارهای فراوانی درجهت ایجاد رضایت مشتری انجام شده است.

با ورود فناوری‌های جدید به صنعت، بخش خدمات‌پس‌از‌فروش هم از تکنولوژی‌های جدید استفاده کرده و برای ارائه خدمات به مشتریان از آخرین دستاوردها بهره برده است.

[caption id="attachment_205375" align="aligncenter" width="640"]لزوم به‌کارگیری ایده‌های نو جهت افزایش سهم خودروسازان از این رقم بالا، یکی از مواردی است که ایران‌خودرو با جدیت در پی آن است لزوم به‌کارگیری ایده‌های نو جهت افزایش سهم خودروسازان از این رقم بالا، یکی از مواردی است که ایران‌خودرو با جدیت در پی آن است[/caption]

روزگاری برای دریافت خدمات‌پس‌از‌فروش باید به‌طور مستقیم به نمایندگی‌ها مراجعه می‌کردیم و البته در صفوف طولانی منتظر می‌ماندیم و ساعت‌ها وقت صرف یک بازدید ساده از خودروهای صفر کیلومتر می‌کردیم. اما امروزه به‌راحتی و بااستفاده‌از تلفن‌های همراه می‌توان نزدیک‌ترین نمایندگی را انتخاب کرد و بدون معطل شدن، خودرو را برای رفع اشکال به آن‌جا برد.

استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی درزمینه ارائه خدمات به مشتریان کاری است که ایران‌‌خودرو طی سال‌های اخیر به‌خوبی انجام داده است.

بنابه آمارها تعداد خودروهای تولید و فروخته شده ایران‌خودرو طی ‌سال‌های اخیر، روبه‌افزایش بوده است. این شرکت خودروسازی برنامه‌های بلندمدت بسیاری را درجهت سرویس‌دهی به خودروهای متنوعی که تولید می‌کند، دارد.

یکی از مسائلی که در چند سال گذشته از سوی ایساکو انجام شده است، بحث به‌روزسانی و آموزش کارکنان نمایندگی‌های خدمات‌پس‌از‌فروش ایران‌خودرو است.

درحال‌حاضر خودروهای متنوعی ازسوی غول خودروسازی کشورمان به بازار عرضه می‌شود. در این راستا و باتوجه‌به پیچیده‌شدن خودروهای نسل جدید، برنامه‌های آموزشی این شرکت به‌صورت روتین برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون‌ها و استفاده از استادان بنام برای افزایش توان تکنسین‌های این شرکت بزرگ از جمله برنامه‌هایی است که ایران‌خودرو و ایساکو در پی دست یافتن به آن هستند.

در سال‌های گذشته شاهد تغییر و تحول در خودروهای ایران‌خودرو بوده‌ایم و ضرورت ارتقای هرچه بیشتر نمایندگی‌ها بسیار حس می‌شد. ایران‌خودرو به سمت تولید خودروهای هیبرید و برقی و همچنین نسل جدید موتور و گیربکس‌ حرکت می‌کند و برخود لازم می‌بیند نیروهای آماده و متخصص در اختیار داشته باشد.

با ورود محصولات جدید ایران‌خودرو که همگی دارای بالاترین سطح استاندارد، کیفیت و تکنولوژی هستند، حضور و فعالیت تکنسین‌های متخصص در سراسر کشور بسیار واجب و ضروری است.

ایساکو نشان داده است که همگام با ایران‌خودرو خود را برای پوشش هرچه بیشتر این خودروها آماده می‌کند. پرداختن به این نکته ضروری است که وجود چندین شرکت برتر خارجی در کشورمان باعث ایجاد رقابت خواهد شد.

خدمات‌پس‌از‌فروش ایران‌خودرو ثابت کرده است نه تنها چیزی از رقبای خارجی خود کم ندارد، بلکه با به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید، در راه خدماتی متمایز و برجسته حرکت می‌کند.نظارت همه‌جانبه بر تامین قطعات و قطعات استفاده شده در خطوط تولید و همچنین توزیع قطعات اصلی در نمایندگی‌های سراسر کشور، ازجمله اقدامات بسیار مهم این شرکت بوده است که می‌توان به راحتی و با استفاده‌از اپلیکیشن‌های ایساکو نسبت‌به خرید و تامین آن اقدام کرد.

برنامه‌ریزی همه جانبه و به‌روز ایساکو درجهت ارتقای صنعت خدمات‌پس‌از‌فروش کشورمان باعث خواهد شد تا دیگر خودروسازان نیز در این راه حرکت کنند و در آینده شاهد بیشترین و بهترین نوع خدمات‌پس‌از‌فروش در ایران باشیم.

گفته می‌شود سهم خدمات‌پس‌از‌فروش تا سال ۲۰۲۴ به رقم ۶۸۰‌میلیارد دلار می‌رسد که نشان از توسعه این صنعت دارد. لزوم به‌کارگیری ایده‌های‌نو جهت افزایش سهم خودروسازان از این رقم بالا، یکی از مواردی است که ایران‌خودرو با جدیت در پی آن است.

با ورود ایران‌خودرو به بازارهای جهانی، خدمات جهانی نیز باید ارائه شود. ازاین‌رو این شرکت تنها به توسعه محصول متمرکز نشده و در فکر توسعه و افزایش کیفیت بحث خدمات‌پس‌از‌فروش خود است.

ایران‌خودرو با بهره‌گیری از توان متخصصین و تکنسین‌های ایرانی سعی در حضور هرچه بیشتر در بحث خدمات‌پس‌از‌فروش خود درخصوص خودروهای هیبرید و برقی در آینده‌ای نه‌چندان دور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =