کد خبر: 211056
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷

پس‌ازاینکه ائتلاف رنو ، نیسان و میتسوبیشی موفق شد بیشترین فروش را در سال گذشته ثبت کند، حالا انتظار می‌رود شاهد نوآوری‌های جدیدی ازسوی اعضای این ائتلاف باشیم.

به گزارش« اخبار خودرو » ، دو برند اصلی این ائتلاف یعنی رنو و نیسان طی چند سال اخیر فعالیت‌های بسیار مثبتی را در زمینه برقی‌ کردن خودروهای خود انجام داده‌اند. اما نیسان دید جهانی‌تری به خودروهای برقی دارد و بنابراین با معرفی نسل دوم لیف توانسته بار دیگر تکانی به بازار خودروهای برقی پیشرفته بدهد.

با وجود این‌که توان فنی این خودرو به‌اندازه رقبای قدری چون تسلا نیست، اما قیمت پایین این خودرو باعث شده ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد و برخلاف برخی از رقبایش مانند تسلا مدل ۳، برای کاهش قیمت به ترفندهایی چون کیفیت قطعات کابین و ارائه آپشن‌های کمتر روی بیاورد.

برای ادامه این مسیر نیسان باید فعالیت بیشتری داشته باشد. توشیهیرو هیرای معاون تیم پیشرانه و برقی‌های این کمپانی در گفت‌وگو با اتونیوز خبرهای جالبی داده است.

به گفته او تا سال ۲۰۲۲ شش‌مدل جدید با برندهای نیسان و اینفینیتی عرضه خواهند شد که همگی از موتورهای برقی استفاده خواهند کرد. سهم نیسان نیز از این شش‌ خودرو ، چهار خودرو خواهد بود و اولین مدل برقی اینفینیتی نیز با الهام از شاسی‌بلند مفهومی Q طراحی خواهد شد. دومین خودروی برقی اینفینیتی احتمالا یک سدان لوکس است.

با وجود این‌که هنوز جزئیات زیادی درمورد مدل‌های برقی جدید برند نیسان ارائه نشده، اما وجود حداقل یک کراس‌اوور از بین چهار مدل حتمی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =