کد خبر: 214279
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

فروش خودروی جدید هاوال H۲ که از صبح امروز۷ خرداد آغاز شده بود، ساعاتی قبل ظرفیت آن تکمیل شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،هاوال H2 محصول جدید شرکت بهمن موتور است که پیش فروش آن در اوایل اردیبهشت برای اولین بار شروع و با استقبال خوبی از سوی خریداران همراه شد. بهمن موتور با درنظرگرفتن نیاز مشتریان، بار دیگر تصمیم به فروش خودروی هاوال H2 گرفت که این بار هم با استقبال بالا از سوی متقاضیان روبرو بود. گفتنی است در این دور از فروش هاوال H2 شرکت بهمن موتور بر اساس سقف تعیین شده  از سوی وزارت وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به  فروش تعداد مشخصی از این محصول کرد که در مدت زمان کوتاه ظرفیت فروش و ثبت نام این خودرو تکمیل شد .

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
    اصلا‌افراد‌عادی‌نتوانستند‌ثبت‌نام‌کنند
  • آرتین ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    با سلام خدا لعنت کنه این دلالها و واسطه ها و از همه بدتر نفوذیهاشون در نمایندگیها ماکه نتونستیم ثبت نام کنیم
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    با سلام. درهردودوره فروش اینجانب شرکت کردم وبا توجه به ورود وثبت اطلاعات درهردودوره درمرحله اتصال به درگاه الکترونیکی متوقف شدم واز خرید ان محروم. علت عدم اتصال انستکه هر خودوروسازی به درگاه الکترونیکی بانک مورد نظردارای سایت فنی بوده ولذا این درگاه تنها به کاربران (نمایندگیهای بهمن) دارای کد مشخص اجازه پرداخت می دهد واز ادامه عملیات غیر رانتی ها برای خرید خودرو ممانعت می نماید. فساد ورانت تا عرش تو این کشور داد میزنه بعد نماینده ها گیر دادند به کیروش برای دعوت نکردن دوبازیکن. خدا از سر تقصیراتتون نگذره
  • مصطفی ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    با سلام ، متاسفانه اپیدمی دلال بازی دوباره کار خودشو کرد . چه فایده . تقریبا تمام خودروهای هاوال توسط نمایندگی ها و دوستان نزدیک درو شد . بنده در هر دو مرحله تمام تلاشم را کردم که ثبت نام کنم اما موفق نشدم . با کمال تعجب امروز شاهد خرید و فروش کارتکسی و حواله ای خودرو هاوال در نمایندگی های بهمن موتور بودم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =