کد خبر: 216186
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

تحویل کلیه خودرو های مشتریان خصوصا ایکس 22، در نمایندگی های سراسر کشور در حال تحویل است واین کار تا رضایت کامل مشتریان با قدرت انجام خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت مدیران خودرو به عنوان یک شرکت تولید کننده خودرو در ایران نیز متاثر شرایط مختلف اقتصادی جاری در کشور است، اما با این حال سعی دارد کمترین تاثیرات منفی را به مشتریان خود منتقل کند.

در این راستا با محوریت قرار دادن رضایت مندی مشتریان کلیه واحد های اجرایی با بکار گیری کلیه توان و امکانات خود در برآورده شدن این مهم اقدام خواهند کرد.

[caption id="attachment_216187" align="aligncenter" width="673"]تحویل محصولات مدیران خودرو تحویل محصولات مدیران خودرو[/caption]

شرکت مدیران خودرو تحویل خودرو های مشتریان خود خصوصا ایکس 22 را با شتاب بیشتر در دستور کار قرار داده و سعی دارد فرآیند تحویل خودروهای خود را بهتر از گذشته بهبود بخشد و این در حالی است که بیشتر شرکت های خودرویی دیگر نه تنها فعالیت فروش خود را متوقف کرده اند بلکه در تحویل خودروهای پیش فروشی خود به مشتریان با مشکلات جدی روبرو هستند.

تحویل خودرو های برند MVM توسط نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور در حال انجام است و امیدواریم به بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیاوش ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    آررره...با قدرت تماام ماشینایی رو که چندین ماه رو دستشون مونده بود...گروونتر..سرموقع تحویل ملت دادن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =