کد خبر: 220109
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

این خودرو با خودرو تسلا مدل‌3 رقابت خواهد کرد. کمپانی موردنظر اطلاعات زیادی درباره پولستار2 منتشر نکرده اما نشریه Evo گزارش داده است این خودرو در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ،  پولستار‌1 خودرو‌ پلاگین-هیبرید شاخصی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده اما قیمت 155‌هزاردلاری آن باعث می‌شود بسیاری از مشتاقان به آن، توان خریداری‌اش را نداشته باشند. البته بخش تازه‌تاسیس ولوو قبلا برنامه‌های خود را برای تولید پولستار‌2 اعلام کرده است. 
این خودرو با خودرو‌ تسلا مدل‌3 رقابت خواهد کرد. کمپانی موردنظر اطلاعات زیادی درباره پولستار‌2 منتشر نکرده اما نشریه Evo گزارش داده است این خودرو در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی خواهد شد. گفته می‌شود این سدان جدید از معماری مدولار جمع‌وجور ولوو CMA استفاده خواهد کرد و احتمالا طراحی منحصربه‌فردی خواهد داشت. هنوز چیزی درباره مشخصات عملکردی این خودرو نمی‌دانیم اما ظاهرا پولستار هدف‌گذاری محدوده حرکتی 499کیلومتری با یک بار شارژ را دارد. اگر آن‌ها بتوانند به این هدف دست یابند، پولستار‌2 دارای همان برد تسلا مدل‌3 خواهد بود. هنوز خروجی قوای محرکه این خودرو مشخص نیست اما پولستار به‌وضوح به تسلا مدل‌3 به‌عنوان هدف خود اشاره داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =