کد خبر: 220884
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

طرح بازدید رایگان تابستانی محصولات خودروسازی کارمانیا از سوم تا شانزدهم‌شهریور در تمام نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور برای مشتریان خودروسازی کارمانیا انجام می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو​»،  مالکان خودروهای S6 و F3 می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز خودروسازی کارمانیا، این سرویس و چکاپ فنی را به‌صورت رایگان انجام دهند. این طرح ویژه، تنها مختص خودروهای دارای گارانتی نیست و خودروسازی کارمانیا به‌عنوان یک مدعی تمام‌عیار در خدمات پس از فروش، برای محصولاتی که مدت گارانتی آنها به اتمام رسیده است نیز این خدمات را به‌صورت رایگان انجام می‌دهد. این سرویس شامل تست با دستگاه عیب‌یاب‌(دیاگ)، بازدید ظاهری لنت و دیسک ترمز، بازدید و بررسی روغن‌موتور، روغن گیربکس و فیلترهای مربوطه، بازدید وضعیت تسمه‌ها، بازدید و بررسی عملکرد ترموستات خودرو، بررسی عملکرد سیستم تهویه مطبوع، بازدید مدار هیدرولیک سیستم ترمز، بازدید سیستم روشنایی خودرو، بازدید وضعیت تیغه برف‌پاک‌کن و عملکرد این سیستم، بازدید ظاهری از کلیه اتصالات و شلنگ‌ها و تنظیم باد تایرهاست. لازم به‌ذکر است، مشتریان خودروسازی کارمانیا در صورت نیاز به امداد جاده‌ای و سیار می‌توانند از طریق تماس با شماره 64026-021 از خدمات 24‌ساعته «امداد خودرو رفاه ایرانیان» جهت انتقال خودرو خود به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز خودروسازی کارمانیا اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 0
    سلام ، " بازدید و بررسی روغن موتور" یعنی چه ؟ تمامی خودروها بنا به توصیه سازنده می بایست روغن موتور را در کیلومتر مشخصی تعویض کنند در یک تعمیرگاه چه بررسی تخصصی روی روغن موتور انجام می شود ؟ متاسفانه طرح های سرویس کلینیک از این دست به پز مندرسی تبدیل شده است که نه آورده ای برای مشتری دارد و نه برای عرضه کننده .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =