کد خبر: 225640
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
ب ام و X1

خودروی بی ام و x1 گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک را داراست و اندازه چرخ ها ۱۸ اینچی می باشد. ا

 بی ام دبلیو ایکس ۱ bmw x1  که ساخت کمپانی آلمانی می باشد و از پلت فرم دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند صاحب برخی مزیت ها شده و در این بین به ناچار برخی موارد را نیز فدا کرده است. با این حال بی ام دبلیو به شکل زیرکانه ای خودرو را برای رقابت تنگاتنگ در کلاس کراس های پرمیوم کامپکت و حرکت شانه به شانه با مدل‌ هایی مانند آئودی کیو ۳ Q3، لکسس اِن ایکس NX و مرسدس‌ بنز جی ال ای GLA تدارک دیده است.  بی ام و x1 یکی از مطرح ترین نمونه های موجود در خودرو های شاسی بلند سایز کوچک کامپکت بوده و با وجود انتقال قدرت موتور به چرخ های جلویی، یک شاسی بلند سریع و پر هیجان به شمار می رود.

مشخصات فنی بی ام دبلیو ایکس 1 bmw x1

قرار دادن موتور در خودرو به صورت عرضی، نه‌ تنها موجب صرفه‌ جویی در فضا می شود، بلکه موجب کاهش افت ناشی از اصطحکاک، هر چند به صورت محدود و در حد چند درصد می گردد؛ چرا که در این حالت، میل لنگ و اکسل جلو، در محور های موازی به گردش در می آیند. در حالی که بی ام دبلیو ایکس 1 bmw x1 به صورت استاندارد از یک سیستم دیفرانسیل، با حالت انتخابی چهار چرخ متحرک در این پلت فرم استفاده می‌کند.

خودروی بی ام و x1 گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک را داراست و اندازه چرخ ها ۱۸ اینچی می باشد. این خودرو قابلیت های پیشرفت ایمنی را نشان می دهد، که در صفحه نمایش نصب شده بر روی داشبورد می توان این قابلیت را مشاهده و از آن استفاده کرد. موتور توربو شارژ آی ۴، ۲ لیتری بر روی خودرو نصب شده است، با توان خروجی ۲۳۱ اسب بخار و دور موتور ۵۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۳۵۰ نیوتن بر متر که در طبقه ی خود، از بهترین ها می باشد. خودرو با وجود چنین موتور و قدرتی صفر تا صد را در 6.03 ثانیه بدون صدا و ضربه ای حرکت می کند.

به جز طول خودرو تقریبا همه ابعاد دیگر دو و نیم سانتی متر بیشتر شده است، اما فاصله محور چرخ ها ۸.۹ سانتی متر کمتر شده و در حال حاظر ۲۶۶ سانتی متر شده است. در داخل شهر صدی ۱۲.۸ لیتر و در بزرگراه صدی ۸.۸ که میانگین به دست آمده صدی ۱۱.۴ لیتر است.

مشخصات ظاهری خوردرو

بی ام دبلیو ایکس ۱ bmw x1  ۲۰۱۶ شاید در ظاهر تفاوتی با نمونه های قبلی نداشته باشد، اما در اصل تغییرات زیادی کرده است. معماری خودرو کاملا تغییر کرده، اما در طراحی چرخ های جلو خودرو کمی، کم کاری کرده دیده می شود، البته بی ام و x1 این تغییرات را ایجاد کرده تا با قرار دادن پلت فرم مینی هزینه ها را پایین آورد و فضای قابل دسترس در داخل خودرو بیشتر شود که چنین اتفاقی نیز رخ داد؛ فضای داخل خودرو زیاد شد، مخصوصا صندلی های عقب و فضای عقب خودرو از ۷۰۷ به ۷۶۷ لیتر رسید.

خودرو دارای صندلی های چرمی و برقی، آینه های تا شونده برقی به همراه گرم کن، چراغ های ال ایی دی  led، پنجره های جلو و عقب برقی، تهویه مطبوع دو گانه اتوماتیک و 6 کیسه هوا می باشد.

بی ام دبلیو ایکس ۱  bmw x1 بر روی نقاط ضعیف خود، کار کرده و نقاط قوت را تقویت کرده است.

با توجه به این که این خودرو در حال حاظر با قیمت 750.000.000 تومان الی 1.000.000.000 تومان در نمایشگاه ها و سایت های مرجع ایران شروع به فروش کرده است، شما می توانید از طریق سایت دیوار که اکنون بزرگ ترین سایت مرجع خرید و فروش خودرو بی ام و x1 می باشد، معاملات خود را به راحتی و با اطمینان خاطر انجام دهید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =