کد خبر: 225830
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
 فورد رنجر

 برای این خودروی آفرودی بسیار قدرتمند، عبور از ناهمواری ها در خشکی و یا رودخانه فرقی نمیکند و برای عبور از هر منطقه صعب العبور شما را ناامید نخواهد کرد

فورد رنجر از خودرو‌های تولید شده توسط شرکت آمریکایی فورد است. این وانت پیکاپ فوق العاده در کلاس اسپرت و آفرود قرار می گیرد و دارای بدنه ای بزرگ با ارتفاع زیاد و قدرت موتور بالایی است. این خودرو تلفیقی از طراحی زیبا و کیفیت بسیار خوب است. کابین فورد رنجر کابینی زیبا با امکانات مناسب است و فضایی جذاب و راحت را برای سرنشینان خود فراهم کرده است. این خودرو دارای صندلی هایی بسیار راحت است و روکش صندلی های آن از چرم طبیعی می باشد.

 فورد رنجر از پیشرانه ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد. حداکثر قدرت تولیدی توسط این پیشرانه ۲۷۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن ۴۲۰ نیوتن متر است. یک جعبه دنده ۱۰ سرعته وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های خودرو فورد رنجر را برعهده دارد. مصرف سوخت این خودرو نسبت به خودروهای دیگر در کلاس خود، بسیار پایین تر است. مصرف سوخت شهری فورد رنجر 2WD، ۱۱.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. مصرف سوخت جاده ای این خودرو ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت ترکیبی آن ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد. مدل4WD  نیز مصرف سوختی مشابه  2WDدارد. این مصرف سوخت در کنار شتاب صفر تا صد منحصر بفرد 10.5 ثانیه ای برای خودرو آفرود با وزن ۲۵۱۰ کیلوگرمی بسیار عالی است. این خودرو توانایی یدک کشیدن تا ۲.۵ تن را دارد و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است.  سیستم تعلیق این خودرو دارای اتصال یکپارچه است که باعث میشود حرکات جانبی به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. سواری با این خودرو تجربه شگفت انگیز برای شما در پی خواهد داشت.

 برای این خودروی آفرودی بسیار قدرتمند، عبور از ناهمواری ها در خشکی و یا رودخانه فرقی نمیکند و برای عبور از هر منطقه صعب العبور شما را ناامید نخواهد کرد، به همین دلیل خرید فورد رنجر برای دوست داران آفرود انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود. از ویژگی های آفرودی بسیار خوب این خودرو زاویه حمله ۳۲.۵  اینچی و زاویه فرار ۲۴ اینچی آن است.

 از امکانات و تجهیزات فورد رنجر می توان به سیستم ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز الکترونیکی EBD، قفل مرکزی، سنسور پارک، ۴ ایربگ، چراغ مه شکن جلو و عقب و چرخ های فولادی اشاره کرد. علاوه بر این شرکت فورد مدعی است که فورد رنجر بیشترین ظرفیت بارگیری، بیشترین ظرفیت یدک کشی و بالاترین گشتاور را در کلاس وانت های سایز متوسط دارد. مدل هایی از فورد رنجر با آپشن بیشتر نیز عرضه می‌شود که از امکاناتی نظیر سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC، بسته کوپایلوت ۳۶۰ درجه، چراغ های جلوی LED،  آینه های همرنگ بدنه، چراغ راهنمای یکپارچه، صندلی های چرم و سیستم دسترسی هوشمند با استارت دکمه ای برخوردارند.

  قیمت فورد رنجر

 قیمت فورد رنجر 2019 از ۲۴.۳۰۰ دلار آغاز می شود و در مدل های سفارشی با آپشن بیشتر، قیمت آن افزایش پیدا می کند. در صورتی که قصد خرید و فروش خودرو را دارید می توانید به سایت دیوار که بزرگترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه نمایید. با مراجعه به سایت دیوار می توانید با بهترین قیمت، خودرو خود را به فروش برسانید و یا در کمترین زمان ممکن خودرو مناسب خود را بیابید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =