نشست خبری شرکت مدیران‌خودرو در مورد خدمات پس‌ از فروش

روز گذشته شرکت مدیران‌خودرو نشست خبری در مورد خدمات پس‌ازفروش با حضور قائم‌مقام مدیرعامل شرکت خدمات پس‌ازفروش و جمعی از اصحاب رسانه برگزار کرد.

 به گزارش «اخبار خودرو»، این نشست با هدف بررسی وضعیت کنونی خدمات پس‌ازفروش و تامین قطعات یدکی محصولات چری و ام‌وی‌ام برگزار شد.

سردار توفیقی‌آذر، قائم‌مقام مدیر‌عامل شرکت خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو، با بیان موضوعاتی درباره کمپین تابستانی خدمات پس‌از‌فروش، ارتقای رتبه و مقام در ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI و همچنین تامین قطعات یدکی توسط این شرکت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی با بیان این‌که در‌حال‌حاضر شرکت مدیران‌خودرو با سرمایه‌گذاری بیش از 2.5 میلیارد تومان در حال برگزاری کمپین خدماتی تابستان است، افزود: «کمپین خدماتی تابستانی ما که از 26مرداد آغاز شده است، تا پایان هفته جاری یعنی 7شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این کمپین برخلاف هزینه‌های سنگینی که برای شرکت داشته، با هدف افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان ایجاد شده است تا علاقه‌مندان بتوانند در نمایندگی‌های مجاز مدیران‌خودرو در سراسر کشور، از خدمات استاندارد بهره‌مند شوند.

از همین‌رو بازدید‌های رایگان شامل کولر، سطح مایع خنک‌کننده موتور، سطح مایع شیشه‌شوی، لاستیک‌ها، نشتی مایعات و ضدیخ، سطح روغن ترمز، چراغ‌های داخل و خارج خودرو، تنظیم‌باد لاستیک‌ها و چک کردن خودرو با دستگاه عیب‌یاب می‌شوند. همچنین این طرح شامل 30درصد تخفیف برای روغن موتور و 50درصد تخفیف برای فیلتر هوا و روغن خودروهای چری و ام‌وی‌ام است.»

وی در ادامه افزود: «این کمپین با هدف ایجاد ذهنیت مثبت برای مشتریان، بالارفتن رضایت‌مندی آن‌ها و همچنین افزایش میزان پذیرش شکل گرفته و تا امروز حدود 30‌درصد میزان پذیرش روزانه در نمایندگی‌های ما ارتقا یافته است.همچنین از زمان برگزاری این کمپین تاکنون حدود 6هزارنفر از آن استقبال کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان این دوره به 15هزار مراجعه افزایش پیدا کند. علاوه‌بر آن یکی دیگر از اهداف این کمپین، ایجاد فرصت دوباره برای آن دسته از مشتریانی است که دوره گارانتی خودرویشان به پایان رسیده که می‌توانند با استقبال از این کمپین با سایر محصولات جدید شرکت آشنا شوند. از همین‌رو طبق بررسی‌های انجام‌شده، 25درصد مشتریانی که از این کمپین استقبال کرده‌اند، دوره گارانتی خودروهایشان پایان یافته است.»

صعود 9پله‌ای مدیران‌خودرو در آخرین ارزیابی ISQI

توفیقی‌آذر در ادامه این نشست از بهبود وضعیت شرکت خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو در آخرین ارزیابی صورت‌گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI خبر داد و گفت: «شرکت خدمات پس‌ازفروش مدیران‌خودرو در مقایسه با سال 96 توانسته است 9پله صعود کند و از مقام چهاردهم به ششم ارتقا یابد. درواقع می‌توان گفت مدیران‌خودرو بیشترین میزان رشد را در میان شرکت‌های خودرویی داشته است.»

بر این اساس مدیران‌خودرو در آخرین ارزیابی ISQI درخصوص سیستم نظارت مدیریتی توانسته است  50 درصد رشد داشته باشد و از امتیاز 55 به امتیاز 83 دست پیدا کند. همچنین این شرکت در حوزه نمایندگان نیز رشد بسیار خوبی داشته و از امتیاز 59 به 75 رسیده که این 16 امتیاز ارتقایافته حاصل برنامه‌ریزی دقیق و مدونی بوده که در‌راستای رسیدن به مقام نخست خدمات پس‌ازفروش و رضایت‌مندی مشتریان حاصل شده است.

ضریب‌تامین 90‌درصدی، برگ برنده مدیران‌خودرو

آخرین موضوع مطرح شده در این نشست به بررسی وضعیت تامین قطعات یدکی اختصاص داشت که توفیقی‌آذر در این‌باره گفت: «با وجود تحریم‌های همه‌جانبه بین‌المللی و مشکلات موجود در تامین قطعات یدکی توسط شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده خودرو، مدیران‌خودرو با توجه به پیش‌بینی‌هایی که از قبل داشت، توانسته است به‌رغم مشکلات متعدد از ابتدای سال جاری وضعیت مناسبی را در تامین قطعات یدکی برای خود کسب کند. از همین رو درحال‌حاضر ضریب تامین قطعات یدکی باردیگر به بیش‌از 90درصد افزایش یافته است.»

طبق آمار ارائه‌شده توسط توفیقی‌آذر، از ابتدای سال تاکنون 184 کانتینر انواع قطعات یدکی وارد انبارهای این شرکت شده است و 35 کانتیر دیگر در گمرکات بندرعباس درحال طی کردن فرآیند ترخیص هستند.

128 کانتینر نیز روی کشتی بوده و طی ماه‌های آتی وارد گمرکات جنوب کشور خواهند شد. از آن‌جاکه چری شریک تجاری مدیران‌خودرو است، به‌صورت روزانه و هفتگی تامین قطعات یدکی موردنیاز شریک خود در ایران را انجام می‌دهد، به‌همین‌د‌لیل 18‌کانتینر دیگر در‌حال آماده‌سازی و ارسال به ایران است.

اهداف و برنامه‌های آتی شرکت مدیران‌خودرو

از اهداف و برنامه‌های آینده این شرکت می‌توان به مواردی از قبیل راه‌اندازی 20 فروشگاه قطعات یدکی دیگر اشاره کرد که به توسعه شبکه نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور کمک قابل‌توجهی خواهد کرد. همچنین از جدیدترین اقدامات واحد خدمات پس‌ازفروش شرکت مدیران‌خودرو باید به راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل مدیران‌خودرو اشاره کرد. 

این امر درراستای سرویس‌دهی سریع‌تر و ارتباط بهتر با مشتریان صورت‌گرفته است. از‌جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به مواردی از قبیل نوبت‌دهی آنلاین، ارسال نظرات و پیشنهادهای مشتریان، ثبت شکایات، صدور و رویت فاکتور سرویس‌های انجام‌شده در نمایندگی و همچنین استعلام قیمت قطعات یدکی در شبکه فروش نمایندگی‌ها اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =