سدان مدیران‌ خودرو

صبح روز پنجشنبه بیست‌وسوم بهمن‌، شرکت مدیران‌خودرو طی مراسمی، خودرو چری ‌آریزو6 را به مشتریان خود تحویل داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،صبح روز پنجشنبه بیست‌وسوم بهمن‌، شرکت مدیران‌خودرو طی مراسمی، خودرو چری ‌آریزو6 را به مشتریان خود تحویل داد. در این مراسم که با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد، جمعی از خریداران چری ‌آریزو6 نیز حضور داشتند که علاوه‌بر تحویل خودروهای خود، فرصت گپ و گفتی دوستانه با مدیران این شرکت را نیز پیدا کردند. بابک صدرایی، مدیر بازاریابی شرکت مدیران‌خودرو در این مراسم ضمن معرفی ‌آریزو6، از مشتریان این شرکت به پاس وفاداری و حُسن‌انتخاب آن‌ها تشکر و قدردانی کرد. وی در ادامه با تشریح اهداف و برنامه‌های این شرکت، از فرآیند بازاریابی، معرفی محصول و همچنین اقدامات بخش مارکتینگ این شرکت درخصوص معرفی و عرضه چری ‌آریزو6 نیز سخن گفت. همچنین مدیران واحد خدمات پس‌ازفروش شرکت مدیران‌خودرو نیز با معرفی امکانات و آپشن‌های این خودرو، توضیحاتی درخصوص نحوه عملکرد و چگونگی آپشن‌های آن ارائه کردند. در پایان همزمان با مراسم کلیدسپاری خودروهای چری ‌آریزو6 به مشتریان، هدایایی نیز به رسم یادبود به خریداران چری ‌آریزو6 اهدا شد.
شرکت مدیران‌خودرو که سهم قابل‌توجهی از بازار کراس‌اوورهای ایران را از آن خود کرده است، این‌بار تصمیم دارد با عرضه چری ‌آریزو6، علاوه‌بر سهم‌خواهی از بازار سدان‌های لوکس بازار، به‌عنوان جایگزینی برای خودروهای وارداتی نیز در بازار کشور نقش‌آفرینی کند. با آمدن ‌آریزو6 به بازار، شاید بسیاری از خودروهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی با تهدید جدی مواجه ‌شوند. زیرا سطح امکانات رفاهی و زبان طراحی به‌کاررفته در این خودرو به‌گونه‌ای است که سودای رقابت با برندهای مطرح جهانی را درسر می‌پروراند. ازآن‌جاکه به‌دلیل ممنوعیت واردات خودرو، بازار سدان‌های نیمه‌لوکس که تا پیش از در سیطره خودروهای کره‌ای و اروپایی بود، اکنون با آمدن ‌آریزو6 می‌تواند دستخوش تغییرات اساسی شود. به‌همین‌دلیل می‌توان این خودرو را محصولی هدفمند دانست زیرا برای پوشش نیاز آن دسته از مشتریانی که قصد خرید خودروهای وارداتی را داشتند اما اکنون نمی‌توانند به این هدف دست یابند، راهی بازار می‌شود. 

  چهره‌ مدرن و گیرا
بهره‌گیری از المان‌های مدرن و به‌روز طراحی در این خودرو سبب شده است چهره‌ای مدرن و در عین حال پخته داشته باشد. هرچند شباهت ظاهری ‌آریزو6 به محصولات جدید این برند غیرقابل‌انکار است و نشان می‌دهد زبان طراحی مدرن شرکت چری، باتکیه‌بر قالب حرف X در ترکیب جلوپنجره با سپر و چراغ‌ها به‌خوبی در محصولات جدید این برند، موردتوجه قرار می‌گیرد. در نمای جلو به‌دلیل فرم کلی چراغ‌ها و جلوپنجره با طرحی تهاجمی و اسپرت روبه‌رو هستیم زیرا به‌خوبی توانسته است میان روحیه اسپرت و خانوادگی این سدان تعادل برقرار کند. سبک جلوپنجره، سپر و حتی مه‌شکن‌ها، کاملا مدرن و نزدیک به سدان‌های موجود در بازار جهانی به نظر می‌رسند. در طراحی این خودرو از برندهای معتبر اروپایی و آسیای شرقی نیز الهام‌گرفته شده، هرچند در نگاه اول ممکن است این موضوع تشخیص داده نشود.

  کابین لوکس با الهام‌ از برندهای اروپایی
همان‌طور که گفته شد در طراحی چری ‌آریزو6 از المان‌های مدرن و استاندارد در سطح جهانی استفاده شده است به‌همین‌دلیل شاهد طرحی مدرن و ارگونومیک در کابین این خودرو هستیم. یکی دیگر از نکات قابل‌توجه در طراحی فضای کابین، به حداقل رساندن تعداد کلیدها و پرهیز از شلوغی گیج‌کننده است که با کمک از سیستم‌های الکترونیک و پیشرفته این هدف محقق شده، البته این موضوع برای علاقه‌مندان به خودروهای مدرن، یادآور محصولات لندروور است. داشبورد این خودرو از پوشش نرم چندتکه تشکیل شده که مشابه محصولات مدرن اروپایی و کره‌ای است. بخش بالایی، کاملا هماهنگ با خروجی‌های هواست و سراسر، خطی فلزی دارد. سبک طراحی بخش میانی، توجه ویژه‌ای به نمایشگر لمسی بزرگ داشته است که با خطوط مورب، توجه بیننده را جلب می‌کند. خطوط دوخت روی داشبورد، حس یک محصول لوکس و ارزشمند را تداعی می‌کنند؛ ضمن اینکه دارای مواد قابل‌قبول هستند. طراحی صندلی‌ها، فراتر از یک سدان اقتصادی ساخت چین به‌نظر می‌رسد زیرا شباهت زیادی به مدل‌های اروپایی دارد.
  ‌آریزو6، خودرویی با امکانات رفاهی فراوان
ازجمله امکانات رفاهی آریزو6 می‌توان به مواردی از قبیل فرمان‌کمکی‌برقی، 6 عدد کیسه هوای ۱۰‌نقطه‌ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، حالت رانندگی اسپرت و عادی، دریچه هوا برای سرنشینان عقب، سیستم تهویه‌دستی الکتریکی و لمسی، تریم داخلی چرمی، سنسور باد لاستیک، دوربین ۳۶۰‌درجه، استارت دکمه‌ای، کروزکنترل، آینه‌های جانبی تاشوبرقی با گرمکن، نورپردازی کابین، صندلی راننده ۶‌حالته دستی، سانروف، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور، سامانه رهیاب ماهواره‌ای، دی‌لایت، نمایشگر ۹اینچی با حافظه داخلی، بلوتوث و اتصال مستقیم به تلفن‌های هوشمند، 4‌بلندگو و ۲‌تیوتر و یک‌ساب ووفر، نمایشگر پشت آمپر دیجیتال و آنالوگ، سیستم ضدسرقت الکترونیکی (ایموبلایزر)، کمربندهای ایمنی سه‌نقطه‌ای پیش‌کشنده برای چهار صندلی، ترمز ضدقفل (ABS) و توزیع الکترونیک قدرت ترمز (EBD)، فناوری کنترل لغزش (TCS)، سیستم کمکی ترمز (BA) ، فناوری حفظ پایداری و تعادل (ESP) و سیستم حفظ خودرو در شیب (HHC) اشاره کرد.

  مشخصات فنی پیشرانه
چری ‌آریزو6 در بحث مشخصات فنی از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.5لیتری مجهز به سیستم توربوشارژر بهره می‌گیرد که توانایی تولید نیرویی معادل 147اسب‌بخار و 210‌نیوتون‌متر گشتاور دارد. درواقع باید گفت قلب تپنده‌ای که درون سینه چری آریزو6 قرار دارد، حاصل همکاری کمپانی چری و شرکت نام‌آشنای AVL اتریش است که سبب شده پیشرانه‌ای کم‌حجم با راندمان بالا شکل بگیرد. جعبه‌دنده ‌آریزو6 از نوع اتوماتیک CVT ارتقا یافته است که توانایی شبیه‌سازی تعویض دنده در حالت دستی به صورت 9سرعته را دارد. طبق اعلام کمپانی چری شتاب صفر تا یک‌صدکیلومتر برساعت این سدان لوکس حدود 9.2ثانیه است که به لطف پیشرانه توانمند و جعبه‌دنده هوشمندی که دارد، توانسته‌ به این عدد دست‌یابد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی آریزو6 طبق اعلام کمپانی چری حدود 6.9لیتر در هر 100کیلومتر خواهد بود که برای خودروهای شهری و خانوادگی عدد مطلوبی است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A.m CA ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    0 0
    این ماشین من دو هفته هست خریدم، هنوز هیچی نشده آینه برقی درست کار نمی کنه و بیش از حد معمول باز میشه ولی از نظر سرعت ، خوب عمل میکنه. حتما لاستیکها رو عوض کنید.
  • محمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    0 0
    من عاشق این ماشین هستم پول پیش ندارم میتونم ماهی سه میلیون قسط بدم آیا این ماشین میتونم بخرم. خودم ضایع نخاعی هستم نیاز به یه ماشین خوب دارم. عاشق اریزو 6هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =