کد خبر: 229035
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
آرتمیس

آئودی از پروژه‌ پیشرفته‌ای به نام آرتمیس رونمایی کرد و هدف آن، تسریع فرایند توسعه و تولید خودرو الکتریکی است، به‌همین‌منظور از منابع و فناوری‌های گروه خودروسازی فولکس‌واگن استفاده می‌کند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،آئودی از پروژه‌ پیشرفته‌ای به نام آرتمیس رونمایی کرد و هدف آن، تسریع فرایند توسعه و تولید خودرو الکتریکی است، به‌همین‌منظور از منابع و فناوری‌های گروه خودروسازی فولکس‌واگن استفاده می‌کند. 


البته جزئیات چندانی درباره‌ آرتمیس دردسترس نیست، اما این پروژه به سرپرستی الکس هیتزینگر است که هم‌اکنون مسئولیت پروژه فناوری خودران فولکس‌واگن را برعهده دارد. وی‌ پیش از این به‌عنوان مدیرفنی کمپین LMP1 پورشه فعالیت می‌کرد. ازجمله مسئولیت‌های هیتزینگر می‌توان به فعالیت در تویوتا موتوراسپرت، کازورث، ردبول تکنولوژی و همچنین پروژه خودرو خودران اپل اشاره کرد. مسئولان آئودی می‌گویند هیتزینگر وظیفه دارد مدل جدید پیشگامی را توسعه دهد که به‌شکل بالقوه بتواند از منابع و فناوری‌های سایر اعضای گروه فولکس‌واگن استفاده کند. 
آن‌طور که گفته می‌شود، این پروژه درنهایت منجر به تولید خودرو الکتریکی بسیار کارآمدی خواهد شد که احتمالا اوایل سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شود. این مدل همچنین از جدیدترین فناوری خودرو برقی و سیستم رانندگی کاملا خودران بهره می‌برد. اگرچه آئودی اشاره‌ی چندانی به جزئیات پروژه‌ آرتمیس نکرده اما احتمالا این مدل روی یکی از پلت‌فرم‌های خودرو الکتریکی که قبلا معرفی شده است، سوار شود. پلت‌فرم evo MLB مشهورتر به‌نظر می‌رسد، اما آئودی خودروهای برقی خود را براساس پلت‌فرم‌های J1 و MEB و PPE می‌سازد. درحالت ایده‌آل، چنین آزادی‌هایی به آن‌ها امکان می‌دهد سریعا به نیازهای بازار پاسخ می‌دهند و خودروها را سریع‌تر تولید کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =