یکی از مشهورترین تایرهای جی‌تی مدل GDM686 است و به‌گفته سازنده در نسل جدید خود می‌تواند ۲۰درصد پیمایش بیشتری داشته باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،یکی از مشهورترین تایرهای جی‌تی مدل GDM686 است و به‌گفته سازنده در نسل جدید خود می‌تواند ۲۰درصد پیمایش بیشتری داشته باشد. ترکیب طراحی رویه یا تِرد جدید باعث شده است هم مقاومت بیشتری در برابر سایش داشته باشد وهم فشار مناسبی به سطح وارد شود. 
حال رنو تایید کرد  در تست بلند‌مدتی که در انگلستان و آلمان انجام شد، نسل جدید GDM686 در سایز ۳۱۵ به ۸۰ و شعاع۲۲.۵ توانسته است این ادعا را ثابت کند. تحلیل‌های رنو نشان می‌دهد این تایر مقاومت زیادی در برابر صدمات و سطوح سخت دارد و به‌دلیل طراحی تِرد آن حتی خواص پاک‌کنندگی آن هم افزایش یافته است. این تایر موفق به اخذ نماد سه‌قله‌کوهستانی یا 3PMSF  شده که نشان می‌دهد در شرایط زمستانی هم تایر بسیار مناسبی است. البته این نماد فقط در ابعاد  315/80R22.5 و 12R22.5 به‌همراه 13R22.5 درج شده است. برای طراحی این تایر تیم تحقیق و توسعه اروپایی جی‌تی در مرکز هانفور آلمان نقش اصلی را داشته‌اند. تونی مک‌هاگ،  مدیر فروش و بازاریابی جی‌تی‌تایر انگلستان گفت: «تست‌های جاده‌ای نشان‌دهنده عملکرد فوق‌العاده محصولات ما هستند و نیازی نیست که ادعای ۲۰درصد در افزایش پیمایش را داشته باشیم. این نمونه از محصولات جی‌تی ثابت می‌کند در مصارف ترکیبی و همچنین محصولاتی که توسط تیم تحقیق‌و‌توسعه تولید شده‌اند، پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.
 البته این موضع نشان‌دهنده رشد کسب‌وکار و اهمیت دادن ما به بازارهای هدف است. فکر می‌کنم این محصول در رده تایرها میان‌قیمت، بهترین عملکرد را دارد.» البته سایر محصولات جی‌تی شامل GAM831 ، GAM837 و GAM851 نیز در حال گذراندن تست‌های جاده‌ای هستند که به‌زودی نتایج آن منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

آخرین اخبار