بازار خودرو

تغییرات سریع نرخ ارز در یک هفته گذشته باعث شده است تا قیمت‌ها در بازار خودرو تغییر کند. زیرا نوسان نرخ ارز این جو را به‌وجود آورده است بنابراین احتمال دارد که قیمت‌ها در آینده تغییراتی را تجربه کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،تغییرات سریع نرخ ارز در یک هفته گذشته باعث شده است تا قیمت‌ها در بازار خودرو تغییر کند. زیرا نوسان نرخ ارز این جو را به‌وجود آورده است بنابراین احتمال دارد که قیمت‌ها در آینده تغییراتی را تجربه کنند. اما حال این سوال برای مشتریان واقعی بازار و افرادی که نیاز به خرید خودرو دارند، پیش آمده است که آیا برای خرید خودرو اقدام کنند یا خیر؟ 
در پاسخ به افراد باید گفت بهتر است تا آرامش بازار و تثبیت نرخ‌ها  خرید  خود را به تاخیر بیندازند زیرا قیمت‌ها بیشتر از آنکه به‌صورت واقعی افزایش یافته باشند، به‌دلیل جو روانی ایجادشده با رشد روبه‌رو شده‌اند. البته در مورد خودروهای وارداتی این موضوع مصداق ندارد زیرا قیمت وارداتی‌ها به‌صورت مستقیم به نرخ ارز وابسته است و هر چه ارز با  افزایش همراه باشد، قیمت خودروهای وارداتی هم تغییر می‌کند . 
در نهایت می‌توان گفت شرایط کنونی بازار خودرو  چندان با ثبات نیست اما اگر قصد خرید خودروهای وارداتی را دارید و نمی‌توانید تا آرام‌شدن شرایط دست نگه دارید می‌توانید نسبت به خرید اقدام کنید همچنین برای خرید خودروهای داخلی نیز رسیدن بازار به ثبات منتظر بمانید  چنانچه خودروی موردنظر ضروری نیـــــــــست خرید خود را به تعویق بیندازید در غیر این‌صورت می‌توانید خودروی موردنظر را خریداری کنید. 
 هرچند متغیرهای دیگری مانند دخالت یا عدم دخالت دولت در بازار خودروهای ساخت داخل و همچنین میزان عرضه خودرو مهم است اما در حوصله این بحث نیست. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام.چن سال هست که مسئولین این حرفهای تهی وچرت وپرت روبه مردم میگن.ولی هیچ وقت ،نه تنهاوضعیت بهترشده بلکه بدترهم شده.بهترین راه این هست که بمب هیدروژنی بزنن.همه راحت بشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =