شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو اصفهان درحالی با حضور ۷۶ شرکت برگزار شد که به‌گفته بسیاری از مدیران، شرکت‌ها به‌اهدافی که برای حضور در این نمایشگاه در سر داشته‌اند، دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو» ، اصفهان به ‌عنوان یکی از کلانشهرهای کشورمان دارای ظرفیت‌های بسیاری درخصوص تولید انواع قطعات است. شرکت‌ها با حضور در این نمایشگاه توانسته‌اند مشتریان بسیاری اعم از مشتریان شخصی و شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی برای خود دست‌وپا کنند. ارائه محصولات جدید و نمایش توانمندی شرکت‌های داخلی و همچنین یافتن مشتریان جدید داخلی از جمله اهداف مشترک بسیاری از شرکت‌کنندگان دراین نمایشگاه بوده است.

گروه تولیدی- صنعتی «جهان لنت» یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان کشور در زمینه تولید انواع لنت ترمز و قطعات اصطکاکی است. «جهان ‌لنت» با تولید انواع لنت ترمز دیسکی و کفشکی خودروهای سواری و کامیون، انواع وسایل نقلیه ریلی، ماشین آلات صنعتی، راهسازی، کشاورزی، تجهیزات مورد استفاده در صنعت حفاری و لنت کلاچ انواع خودروهای سبک و سنگین به یکی از نامداران این عرصه تبدیل شده است.

این شرکت طی هفته گذشته در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان، میزبان مخاطبین خود بود. به نقل از روابط عمومی این گـــــــروه تولیدی- صنعتی، هدف از مشارکت در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات جدید؛ مذاکره و دریافت بازخورد از مشتریانی است که معمولا با نمایندگان، عاملان فروش و بنکداران در ارتباط هستند و تعاملات مستقیم کمتری با تولید کننده اصلی دارند.

دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات این گروه از مخاطبین در زمینه های مختلفی نظیر بسته بندی، نحوه ارائه خدمت و مباحث توسعه محصول در دستور کار جهان لنتی ها قرار داشته است. شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان، طی روزهای ۱۶ تا ۲۰ تیرماه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

 استان اصفهان بعد از استان تهران یکی از کلانشهرهای بزرگ و البته آلوده کشور بوده و یکی از بازارهای هدف شرکت «ایران ‌دلکو» است. دراین استان به‌ازای هر دو نفر یک خودرو وجود دارد و تعداد روزهای آلوده نیز ۱۲ روز درهرماه است.

کاتالیست به‌عنوان یک قطعه محیط‌زیستی همواره به‌کنترل آلایندگی هوا کمک می کند و به‌همین‌دلیل «ایران‌دلکو» در این نمایشگاه با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی با مخاطبان، تعمیرکاران و مسئولین استان اصفهان شرکت کرده‌است. همچنین دسترسی بدون‌واسطه به‌محصولات این شرکت با استقبال مناسبی از سوی مردم و شرکت‌ها مواجه شده است.
 

شرکت تولیدی قطعات جلوبندی خودرو «ایران - لاهیجان» با هدف تشریح اهداف کارخانه باحضور نمایندگان این شرکت برای بازدیدکنندگان، حضور واحد خرید و صحبت با تامین‌کنندگان و پیدا کردن و بازدید از شرکت‌های جدید، رونمایی از اقلام جلوبندی مزدا به‌صورت گریس‌خور و لنت‌جلو خودروهای ایرانی و همچنین رونمایی از اقلامی که کارخانه درحال طی کردن مراحل تولیدش است (کله‌پلوس پراید و ۴۰۶، جعبه‌فرمان، جلوبندی نیسان) درنمایشگاه تخصصی قطعات اصفهان شرکت کرد.

 شرکت گروه کارخانجات صنعتی «مهارت ‌و فن‌ آوران اراک» این بوده که محصولات (بوش و سیلندر) خود را به‌مخاطبین استانی، مخصوصا به‌استان اصفهان معرفی کند. این شرکت به‌دنبال آشنا کردن واردکنندگان این قطعات با محصولات تولید داخل بوده است تا درپی آن، آن‌ها با چهاردهه فعالیت این شرکت دراین‌زمینه آشنا شوند و می‌توان گفت به‌اهداف مورد نظرش که آشنایی هرچه‌بیشتر مشتریان داخلی با محصولاتش بوده، دست پیدا کرده است.

 هدف اصلی شرکت «پویا نیستانک» از حضور دراین نمایشگاه، به‌نمایش گذاشتن محصولات جدیدش بوده است. درنمایشگاه مصرف‌کننده‌های حرفه‌ای می‌توانند مشکلاتشان را حضوری مطرح کنند و شرکت در درازمدت آن‌ها را به‌کار گیرد.

شرکت «پویا نیستانک» که در پروژه تولید موتور ef۷ پلاس به‌همراه شریک خارجی خود همکاری داشته، پیستون این موتور را طراحی کرده و ساخته است که درنمایشگاه قطعات اصفهان از آن رونمایی شد. همچنین این شرکت درپروژه «k۱۳۲» ایران‌خودرو نیز حضور داشته است.

 صنایع موتور «بشل» برای شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان معرفی برند، طرح تمایز محصولات با شرکت‌های دیگر، شناسایی هرچه‌بیشتر بازارهای جدید، کم کردن واسطه‌ها و حذف دلال‌ها از پروسه فروش بوده است. همچنین این شرکت به‌منظورارتباط مستقیم با بازار و تحلیل وضعیت آن درنمایشگاه‌های مختلفی حضور پیدا خواهد کرد.

 شرکت «شمع نور» از حضور در نمایشگاه قطعات اصفهان رونمایی از محصولات جدید این شرکت بوده است. انواع شمع‌های سوزنی برای انواع خودروهای داخلی و خارجی دراین شرکت تولید می‌شود و شمع‌های پایه‌بلند، پایه‌کوتاه، یورو۴ و کونیک (به‌شمع‌هایی گفته می‌شود که واشر ندارد و تنها مخصوص محصولات گروه بهمن است که شامل خودروهای مزدا ۳ و بسترن B۵۰ می‌شود) از جمله محصولات عرضه‌شده در این نمایشگاه بوده است. هدف دیگر این شرکت درنمایشگاه قطعات اصفهان، عرضه وایر شمع‌های تمام‌سیلیکونی در دو نوع تک‌سوز و دوگانه‌سوز بوده و توانسته نظر مشتریان را به‌خود جلب کند.

شرکت «یاتاقان ‌بوش ایران» از حضور دراین نمایشگاه عرضه محصولات جدید و گسترش بازار محصولات خود است. این شرکت با شرکت‌های بزرگ داخلی همکاری و قطعات آن‌ها را تامین می‌کند. «یاتاقان ‌بوش ایران» با حضور درنمایشگاه به‌عرضه بی‌واسطه محصولات خود پرداخته و توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد. به‌دلیل گستردگی محصولات تولیدی این شرکت، حضور آن درنمایشگاه‌ مربوط به‌قطعات باعث ایجاد ارتباط و عملکرد بهتر بخش فروش شرکت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

آخرین اخبار