کد خبر: 230086
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
فروش فوری خودرو

شاید برای شما یا یکی از دوستان‌تان پیش آمده باشد که در یک بازه زمانی به شدت نیاز به پول داشته‌اید و چاره‌ای جز فروش سریع خودرو به ذهن‌تان نرسیده است . یا اصلاً یک موقعیت بهتر مثل شرایط ثبت نام فوری یک خودروی خوب است و شما باید به سرعت خودروی خود را تبدیل به پول کنید تا بتوانید برای اتومبیل جدید ثبت‌نام کنید. در این موارد چه باید کرد؟

شرایط فروش سریع و فوری خودرو چگونه است؟ حالا در اینجا در چند قدم خودروی شما را می‌فروشیم! با ما همراه باشید.

خودرو را آماده کنیم

اولین شرط فروش خودرو این است که دستی به سر و روی ماشین خودتان بکشید. اگر مشکل رنگ شدگی یا صافکاری دارد، برطرف کنید. احتمالا انتظار ندارید وقتی مشتری به عکسی از خودروی شما نگاه می‌کند که یکی از آینه‌ها شکسته و چراغ ترک خورده و خطی در سرتاسر بدنه خودرو است، و سریعا تماس بگیرد و طالب خودرو باشد؟ شرط اول این است که در اسرع وقت ظاهر خودروی خود را جذاب و تمیز کنید. مشتری با دیدن چند پوست تخمه در کف و رد دست شکلاتی بر روی سقف ماشین در همان نگاه اول دلزده می‌شود. یک کارواش تر و تمیز و کامل، و یک واکس و پولیش حسابی، در جلب نگاه مشتری بسیار موثر است. آن را دست کم نگیرید.

کج بشین و راست بگو!

حتما این ضرب المثل قدیمی به گوشتان خورده است که کج بشین و راست بگو. یعنی هیچ موردی از خودرو را نباید پنهان کرد. چون این روزها با وجود کارشناسی خودرو، به راحتی تمام اشکالات خودروی شما مشخص می‌شود. پس صداقت بهترین راه جلب اعتماد مشتری است. نه در مورد خوبی‌های خودرو غلو کنید و نه کاستی‌های آن را پنهان. اگر رنگ‌شدگی، تعویض قطعه، تعمیر سنگین یا تصادفی وجود دارد باید با صداقت آن را گفت تا مشتری بداند که قرار است با چه موردی روبه رو شود.

سری به تعمیرگاه بزنید

رفع معایب کوچک و بزرگ خودرو، صداگیری و سرویس‌های اصلی خودرو، قبل از فروش بسیار مهم است. فرض کنید خریداری که از ظاهر خودروی شما خوشش آمده می‌خواهد برای امتحان، دوری با ماشین شما بزند. به محض حرکت، انواع صداها از هر گوشه خودرو بلند شود.

در اولین دست‌انداز آفتاب‌گیر محکم به سر راننده برخورد کرده و کمی بعد چراغ بنزین روشن شود! خب به احتمال بسیار زیاد همان گوشه خیابان خودرو را پارک کرده و شما را به خیر و او را به سلامت! رسیدگی به خودرو قبل از فروش و رفع معایب آن، جدا از بحث بازاریابی، مساله‌ای اخلاقی است که نباید فراموشش کنیم.

یک عکس خوب در یک سایت معتبر یعنی برگ برنده!

خب حالا بعد از رفع ایرادات و تمیز کردن خودرو، نوبت گرفتن یک عکس پرسنلی خوب از خودروی شما می‌شود که قرار است در سایت‌های مختلف چاپ شود. هنگام گرفتن عکس به زاویه قرار گرفتن خودرو توجه کنید. حواس‌تان باشد که رخ قشنگی را ثبت کنید. بهترین جا برای ثبت آگهی خودروی شما سایت‌هایی است که بازدید کننده‌های زیادی دارد. مثلا سایت دیوار از آن دسته سایت‌های پرطرفداری است که معروف است به فروش سریع کالای مورد نظر. پس حواستان باشد که خودرو را کجا و چگونه آگهی می‌کنید.

راه میان‌بر معمولا خوب جواب می‌دهد!

اگر وقت آگهی دادن و جواب دادن به سیل تلفن‌های خریداران را ندارید، یک راه آسان دیگر برای فروش فوری خودروی شما وجود دارد. این راه سپردن خودرو به دست سایت‌های خدمات خودرو است.

این سایت‌ها از صفر تا صد کارشناسی و فروش خودروی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان انجام می‌دهند. برای مثال بخش فروش فوری خودرو کارنامه، یکی از بهترین‌ها در این حوزه است.

در حالیکه شما مشغول آماده‌سازی خودروی خود هستید، پرسنل این سایت مشتری مورد نظر شما را پیدا می‌کنند. سپس با حضور در محلی که شما تعیین می‌کنید، خودرو کارشناسی شده و قراردادی بین شما و این سایت منعقد می‌شود.

متخصصان این سایت جوابگوی مشتریان خودروی شما هستند و تا هنوز آب کارواش خودروی شما خشک نشده، مشتری در منزل شما منتظر بازدید از اتومبیل خواهد بود. خیالتان راحت، ظرف مدت دو تا هفت روز خودروی شما به بهترین قیمت و خیلی فوری فروخته می‌شود و تمام کارهای انتقال سند هم توسط سایت انجام می‌شود.

حالا با خیال راحت به دنبال ثبت‌نام خودروی جدید مورد نظرتان بروید و یا برای خرید خودرویی که چشمتان را گرفته اقدام کنید. راستی، اگر برای خرید خودروی دوم هم نیاز به مشاوره داشتید، تیم فروش فوری، به همان سرعت برای شما خودرو هم می‌خرد. امتحان کنید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    2 0
    باسلام خدالعنتت کنه با این اراجیفی که به هم بافتی کجای این متن معنی وجواب سوال فروش فوریه؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =