کد خبر: 230688
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

بررسی آمار فروش برندهای مختلف در بازار کره‌جنوبی نشان می‌دهد برند لوکس جنسیس طی 7‌ماه نخست سال میلادی جاری، افزایش 65‌درصدی در فروش را تجربه کرده و اکنون بالاتر از برندهای آلمانی نظیر مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و قرار گرفته است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بررسی آمار فروش برندهای مختلف در بازار کره‌‌جنوبی نشان می‌دهد برند لوکس جنسیس طی 7‌ماه نخست سال میلادی جاری، افزایش 65‌درصدی در فروش را تجربه کرده و اکنون بالاتر از برندهای آلمانی نظیر مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، جنسیس از ژانویه تا جولای امسال در بازار خانگی خودحدود 60‌هزار دستگاه فروش داشته است درحالی‌که در همین مدت فروش مرسدس‌بنز  در کره‌جنوبی حدود 42هزار دستگاه و ب‌ام‌و حدود 29هزار دستگاه بوده است. در سال ۲۰۱۶ یعنی یک‌سال بعد از تاسیس، این برند لوکس با فروش ۶۶ هزار و ۲۷۸ دستگاه در کره‌جنوبی بالاتر از مرسدس‌بنز  با فروش ۵۶ هزار و ۳۴۳ دستگاه و ب‌ام‌و با ۴۸ هزار و ۴۵۹ دستگاه قرار گرفت. امسال اما مدل‌های جدید GV80 و G80 نقش پررنگی در افزایش فروش جنسیس داشته‌اند. GV80 به‌عنوان اولین شاسی‌بلند جنسیس در ماه ژانویه در کره‌جنوبی عرضه شد و نسل دوم G80 هم دو ماه بعد به بازار آمد. 
فروش GV80 تا ماه جولای به ۲۰ هزار و ۱۶ دستگاه رسیده که تقریبا به هدف فروش ۲۴‌هزار دستگاه طی امسال دست یافته است، درحالی‌که G80 با فروش ۲۸ هزار و ۹۹۳ تا ماه جولای از کل فروش سال قبل خود بیشتر فروخته، این در حالی است که هیوندای قصد دارد در نیمه‌دوم امسال کراس‌اوور کامپکت GV70 و فیس‌لیفت سدان G70 را هم معرفی کند که عرضه این مدل‌های جدید به بازار احتمالا بازهم فروش جنسیس را افزایش خواهد داد تا در بازار خانگی فاصله خود را با ژرمن‌ها بیشتر کند.؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =