کد خبر: 230716
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
ب‌ام‌و M2

شرکت تیونینگ دالر که نامی آشنا برای علاقه‌مندان دنیای قدرت و سرعت به‌شمار می‌رود، در عرضه کیت‌های قدرتی برای ب‌ام‌و M2 استاندارد شهرت جهانی دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت تیونینگ دالر که نامی آشنا برای علاقه‌مندان دنیای قدرت و سرعت به‌شمار می‌رود، در عرضه کیت‌های قدرتی برای ب‌ام‌و M2 استاندارد شهرت جهانی دارد. 


حال این شرکت پس از عرضه نسخه جذاب‌تر این محصول یعنی M2 CS، اقدام به معرفی کیت‌های جدیدتری کرد. با نصب کیت مرحله ۲قدرت پیشرانه ۶سیلندر ۳لیتری تویین‌توربو این خودرو از ۴۴۴ به ۵۴۲ اسب‌بخار و گشتاور نیز از ۵۵۰ به ۷۴۰‌نیوتون‌متر افزایش می‌یابد. محدودکننده حداکثر سرعت M2 CS حذف شده است و این خودرو می‌تواند به سرعت فراتر از ۲۸۰ کیلومتر در ساعت نیز دست یابد؛ اما این گزینه فقط برای بازارهای خارج سوئیس فعال خواهد بود.

افرادی که قدرت ۵۴۲ اسبی را زیاد می‌دانند، می‌توانند کیت مرحله یک‌ را انتخاب کنند که قدرت ۵۱۳‌اسب‌بخاری و گشتاور ۷۰۰‌نیوتون‌متری تولید می‌کند و سقف سرعت را به ۳۰۲ کیلومتر در ساعت می‌رساند. تاکنون جزئیات مربوط به شتاب صفر تا ۹۶‌کیلومتر در ساعت این خودرو تیون‌شده اعلام نشده اما نسخه استاندارد M2 CS شتاب ۴‌ثانیه‌ای در نسخه دستی و شتاب 3.8‌ثانیه‌ای در نسخه جعبه‌دنده اتوماتیک دارد.

دالر همچنین سیستم اگزوز جدید، سیستم تعلیق بهتر و فنرهای کم‌ارتفاع‌تر را ارائه کرده است. رینگ‌های فورج‌کاری‌شده بسیار سبک نیز با ابعاد ۲۰‌اینچی در دسترس هستند. رینگ‌های طلایی درنظر گرفته‌شده تاثیر بسزایی در جذابیت ظاهری این خودرو دارند. دالر علاوه‌بر کیت‌های یادشده قطعات بیشتری نیز ارائه می‌کند که ازجمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های مسابقه‌ای و رول کیج اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =