کد خبر: 230764
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
RC-5

بائوجون که برندی متعلق به جوینت‌ونچر سایک-جنرال‌موتورز-وولینگ است، محصول جدید خود به‌نام RC-5 را در دو نسخه لیفت‌بک و استیشن به بازار چین عرضه کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بائوجون که برندی متعلق به جوینت‌ونچر سایک-جنرال‌موتورز-وولینگ است، محصول جدید خود به‌نام RC-5 را در دو نسخه لیفت‌بک و استیشن به بازار چین عرضه کرد.

RC-5 خودرویی کامپکت با اندازه‌ای مشابه اشکودا اکتاویاست و با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی در دو نسخه تنفس طبیعی و توربوشارژ به بازار عرضه می‌شود. نسخه تنفس طبیعی این موتور ۹۹اسب‌بخار قدرت و نسخه توربوشارژ آن ۱۴۷اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. انتقال نیروی موتور هم به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس 6سرعته دستی انجام می‌شود اما یک نمونه 6سرعته اتوماتیک هم به‌عنوان آپشن قابل‌سفارش خواهد بود.

در بخش ایمنی RC-5 به ۱۷ سیستم کمک‌راننده پیشرفته مختلف مجهز است که با استفاده از یک دوربین وضوح‌ بالا با برد ۱۲۰متر و رادارهای موج میلی‌متری با برد ۱۶۰میلی‌متر کار می‌کنند. قیمت RC-5 در بازار چین از ۸ هزار و ۶۰۰ دلار و قیمت نسخه استیشن RC-5W از ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. RC-5 طبق زبان طراحی بائوجون با نام «هندسه بین‌ستاره‌ای» شکل گرفته و طراحی دو نسخه لیفت‌بک و استیشن آن تا ستون C باهم یکسان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =