چنین اشکالی در خودروهای مجهز به‌ سیستم‌ سوخت‌ رسانی انژکتوری تنها به‌دلیل معیوب بودن یکی از سنسورهاست. اما آنچه باید بدانید این است که عیب‌یابی از راه دور صحیح نیست و به‌بررسی بیشتر نیاز دارد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،چنین اشکالی درخودروهای مجهزبه‌سیستم‌ سوخت‌رسانی انژکتوری تنها به‌دلیل معیوب بودن یکی از سنسورهاست. اما آنچه باید بدانید این است که عیب‌یابی از راه دور صحیح نیست و به‌بررسی بیشتر نیاز دارد. 
درعین‌حال یکی از بارزترین اشکالات این است که اگر سنسور میل‌سوپاپ معیوب شود و به‌درستی کار نکند، چنین حالتی را به‌وجود می‌آورد. بنابراین برای رفع مشکل باید سنسور میل‌سوپاپ‌ تعویض شود. 
اما گاهی نیز ممکن است در اثر معیوب بودن انژکتور، پمپ‌بنزین یا فیلتر بنزین این ایراد در خودرو رخ دهد. بنابراین نیاز است که سه پارامتر انژکتور، پمپ‌بنزین و فیلتر بنزین را نیز بررسی کنید تا درصورت نیاز هرسه قطعه تعویض شود. 
ازسوی دیگر اگر کاتالیست یا کوئل‌دوبل خودرو نیز دچار ایراد و خرابی شده باشد، حالت ریپ زدن در دورهای بالا برای خودرو رخ خواهد داد. بنابراین توصیه می‌شود برای عیب‌یابی و تعمیر بهتر خودرو به‌نمایندگی مربوطه خودرو مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =