فوکس آلمان

گروه فوکس که در صنعت روانکارهای دنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین بلندینگ خصوصی فعالیت می‌کند، از سری محصولات جدید خود ویژه خودروهای برقی و هیبرید رونمایی کرد.

این شرکت برای گسترش تنوع محصولاتش و حضور هرچه‌بیشتر در بازار روانکارهای مخصوص خودروهای برقی، به‌تازگی خانواده جدیدی از محصولاتش را معرفی کرده است. درواقع این شرکت قصد دارد محصولی را وارد بازار کند که برای دارندگان خودروهای برقی مزایای بسیاری داشته باشد که تا پیش از این در بازار وجود نداشته است.

فوکس برای همراهی در آینده حمل‌ونقل برقی و قطعاتی که در این خودروها استفاده می‌شود، محصولات خود را با پیشوند بلوای‌وی «BluEV» نامگذاری کرده است. در قطعاتی که خودروهای برقی استفاده می‌کنند، امکان استفاده از روانکارها و گریس‌های مختلفی وجود دارد که البته دارای کاربردهای خاصی هستند که تولیدکنندگان روانکار را به‌چالش می‌کشد.

فوکس تا پیش از این حداقل درحوزه گریس‌ها فعالیت گسترده‌ای داشت و طیف محصولات متنوعی را برای این خودروها ارائه کرده بود؛ اما بلوای‌وی از خانواده محصولات خاصی به‌شمار می‌رود. درواقع فوکس بلوای‌وی سه‌دسته از محصولات را شامل مایع حرکتی گیربکس خودروهای برقی و هیبرید، گریس مخصوص موتورهای برقی که بیشترین تمرکز آن روی موتورهای با توان و تنش بالاست و درنهایت مایع انتقال حرارت که برای قطعات مختلفی به‌ویژه در باتری این خودروها کارایی دارد، دربر می‌گیرد.

استراتژی جدید فوکس سبب شده است آن‌ها پوشش ۳۶۰ درجه‌ای و راه‌حل کارآمد و بهینه‌ای را برای بحث روانکاری، مدیریت حرارت و حفاظت از قطعات محرک خودروهای برقی در بلوای‌وی ارائه کنند.

استفان فوکس، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل این شرکت درتوضیح این استراتژی گفت: «انتقال به‌حمل‌ونقل برقی سبب می‌شود مشتری‌های ما با چالش‌ اساسی در صنعت‌خودرو مواجه شوند؛ ‌به‌همین منظور  ما برای حل این چالش‌ و کمک به‌این صنعت تمام تلاش خود را خواهیم کرد. ما به‌عنوان شریک و همکار بسیاری از خودروسازان و فعالان این صنعت از تخصص لازم برای ارائه راهکار بین‌المللی و محلی به‌مشتریان خود به‌بهترین شکل ممکن برخورداریم. 

بیش از ۹۰ سال تخصص و تجربه ما درمسیر توسعه به‌کمک ما می‌آید تا از سیستم‌هایی که درآینده به‌عنوان خودرو برقی شناخته می‌شوند، به‌بهترین شکل ممکن حفاظت شود. برای مثال ما به‌روش‌های مختلف ترکیب بین موتورهای برقی و درون‌سوز اندیشیده‌ایم و اینکه ممکن است چه‌راه‌حل‌های جدیدی ارائه شود که حتی تا امروز درباره آن‌ها بحث نشده است.»

همچنین جورگ وهلر (Joerg Wehrle) معاون ارشد و مدیر استراتژی جهانی این شرکت درباره تاکید فوکس درحوزه حمل‌ونقل برقی گفت: «بدون هیچ‌شکی ما درحال خلق زمینه‌های جدید در فوکس برای ارائه مفاهیم استفاده از روانکارها در خودروهای برقی هستیم. تا امروز ما به‌طور پراکنده اقدام به‌معرفی محصولاتی کردیم؛ اما خط تولید جدید ما محصولات و راه‌حل‌هایی را ارائه خواهد کرد که به‌حرکت بازار به‌سمت تولید و استفاده از خودروهای برقی شتاب بیشتری خواهد داد و محصولاتی با پوشش کامل نیازهای کاربران ارائه خواهیم کرد.»

سری جدید محصولات فوکس روز ۲۷ آگوست طی مراسمی به‌نام روز فناوری درشهر شانگهای چین رونمایی شد و قرار است در سراسر دنیا عرضه شود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =