کد خبر: 230942
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
دنا پلاس

دنا پلاس توربو اتوماتیک نخستین خودروی اتوماتیک تمام بومی کشور است که نه تنها در بخش فنی بلکه در بخش امکانات نیز یکی از خودروهای پیشرو بازار در کلاس D به حساب می آید.

به گزارش «اخبار خودرو»،دنا پلاس توربو اتوماتیک نخستین خودروی اتوماتیک تمام بومی کشور است که نه تنها در بخش فنی بلکه در بخش امکانات نیز یکی از خودروهای پیشرو بازار در کلاس D به حساب می آید. 

در قلب محصول جدید ایران خودرو پیشرانه EF۷ مجهز به توربوشارژر می تپد که توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه را دارد و حداکثر گشتاور آن از دور موتور ۲۲۰۰ تا ۴۸۰۰، عدد ۲۱۵ نیوتن/ متر را نشان می دهد که بیانگر کشش خوب این سدان ۴۵۵۹ میلیمتری است.

انتقال قدرت به محور جلو در این محصول از طریق گیربکس شش سرعته اتومات جدید ایران خودرو صورت می گیرد و شتاب ۱۱ ثانیه ای را برای این خودرو به ارمغان می آورد. دنا پلاس توربو در کنار ابعاد مناسب برای خانواده ها، مصرف سوخت ۶.۹ لیتر در جاده دارد و در سیکل ترکیبی مصرف آن به ۸.۱ لیتر می رسد.

در دنا پلاس توربو اتوماتیک، 20 تغییر و بهبود قابل توجه اعمال شده که در مجموع سبب رضایت بیشتر از رانندگی و فرمان پذیری خودرو خواهد شد.

مشخصات فنی خودرو:

کد کلاس(های) خودرو 70702
نوع موتور EF7 TC
حجم موتور (cc) 1645
حداکثر توان موتور (hp) 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (Nm) 215نیوتن متر در 2200-4800 دور در دقیقه
تعداد سوپاپ 16
نوع سوخت سازگار بنزین بدون سرب اکتان 95
سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای
حداکثر سرعت (km/h) 205
شتاب صفر تا 100 (ثانیه) 11
سیستم انتقال قدرت اتوماتیک 6سرعته
مصرف سوخت خارج شهر (Lit/100 km) 6.9
مصرف سوخت ترکیبی (Lit/100 km) 8.1
طول خودرو (mm) 4559
عرض خودرو(mm) 1720
ارتفاع خودرو (mm) 1460
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو (mm) 2671
گنجایش مخزن سوخت (Lit) 60
حجم فضای صندوق عقب (Lit) 500


تجهیزات خودرو:

کد کلاس خودرو 70702
ترمز "ترمز ضد قفل ABS و EBD - ترمز جلو دیسکی خنک شونده - ترمز عقب دیسکی"
کیسه هوای ایمنی 4 عدد (راننده و سرنشین جلو و جانبی )
فرمان "فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث موبایل و کروز کنترل"
سیستم تهویه "تنظیم اتوماتیک - کانال تهویه برای سرنشینان عقب"
سیستم صوتی "دارای مانیتور مالتی مدیا تصویری با رهیاب (GPS) و بلوتوث موبایل - بلندگوهای جلو و عقب - تیوتر"
چراغها "چراغ جلو و عقب جدید و دارای لامپ LED و طرح نئون و چراغ‌ روز (Day Light) - چراغ مه شکن جلو و عقب - چراغ نقشه خوان - چراغ خطر سوم - چراغ داخل داشبورد - چراغ‏های سقفی جلو و عقب - چراغ روشنایی فضای پایین پا در هنگام سوار و پیاده شدن - تنظیم زاویه نور چراغ‏های جلو از داخل"
آینه‌ها " آینه های جانبی برقی، راهنمادار و تاشونده - آینه چراغ دار روی آفتابگیر سمت شاگرد"
شیشه ها تنظیم شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی
تزئینات تریم تک رنگ - قطعات دکوراتیو طرح چوب - دستگیره های درب ها به رنگ کروم - نوار کرومی دور شیشه درب ها - تودوزی مخمل - کف پوش موکتی با نوار قرمز رنگ
تجهیزات ایمنی "سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) - سیستم هشدار دهنده مرکزی ورود غیر مجاز - دوربین دید عقب - هشداردهنده موانع عقب - سیستم عیب یابی هوشمند ( مالتی پلکس ) - قفل مرکزی با ریموت کنترل رادیویی - کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع "
رینگ و لاستیک آلومینیومی / 16
صندلی "جابجایی‏های صندلی‏ راننده و سرنشین جلو برقی - امکان نصب صندلی کودک در صندلی عقب (Isofix) - پشت سری صندلی‌های جلو با تنظیم ارتفاع و زاویه - دسترسی به صندوق عقب از داخل _ زیر آرنجی جلو و عقب"
سایر تجهیزات سان روف ، کروز کنترل، ستون فرمان تلسکوپی(جمع شونده)، سیستم روشنایی موقت در محیط های تاریک، نمایشگر دمای محیط، بازکن قفل در صندوق عقب از داخل، سیستم قطع سوخت خودکار، سیستم کنترل بخار بنزین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =