بورس

پیش‌بینی برخی کارشناسان برای روند بورس تا پایان سال، رسیدن شاخص به رقم 2میلیون و ۷۰۰هزار واحد تا 3میلیون واحد است. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران هوشمند در وضعیت فعلی در حال خرید در این بازار هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»، روز گذشته در جریان دادوستدهای گروه خودرویی، نمادهای این صنعت بورسی معاملات خوبی را پشت سر گذاشتند، به‌طوری‌که نمادهای ایران‌خودرو، سایپا، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، گروه بهمن، نیرومحرکه، قطعات اتومبیل ایران، سرمایه‌گذاری رنا و مهرکام پارس مثبت شدند و در مقابل نمادهای کرمان‌خودرو، رادیاتور ایران، صنایع ریخته‌گری ایران، بهمن‌دیزل، ایران‌خودرو دیزل، فنرسازی خاور، ایرکا پارت‌صنعت، الکتریک‌خودرو شرق و محورسازان ایران‌خودرو منفی خوردند. همچنین روز گذشته در گروه خودرویی طی62هزار نوبت معاملاتی، 880میلیون سهم به ارزش 552میلیارد تومان بالغ شد و ارزش‌کل بازار این صنعت بورسی تا پایان معاملات روز سه‌شنبه بالغ بر 266هزار میلیارد تومان شد. شاخص‌کل بورس نیز با افزایش 24هزار واحدی در تراز یک‌میلیون و 514هزار واحدی قرار گرفت.

   با تامل و مبتنی بر تحلیل پیش برویم
پیش‌بینی برخی کارشناسان برای روند بورس تا پایان سال، رسیدن شاخص به رقم 2میلیون و ۷۰۰هزار واحد تا 3میلیون واحد است. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران هوشمند در وضعیت فعلی در حال خرید در این بازار هستند. این در حالی است که ثروتمند شدن در این بازار کار سختی نیست. برای این تحقق این هدف؛ سرمایه‌گذاران باید در قیمت‌های ارزان اقدام به خرید کنند و در قیمت‌های بالاتر سهام خود را به فروش برسانند. اما سرمایه‌گذاران تازه‌وارد برعکس این اقدام را انجام می‌دهند. به همین دلیل اکنون چیزی جز ضرر و زیان عاید آن‌ها نشده است، درحالی‌که با تامل و مبتنی بر تحلیل رفتار کردن در بازار می‌توان مانع بسیاری از این ضرر و زیان‌ها شد.

   بازارهای جهانی؛ متأثر از انتخابات آمریکا
کمتر از یک ماه دیگر یعنی در تاریخ 13 آبان‌ماه امسال، انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود که سرنوشت آن بازارهای سراسر جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. حتی شاهد بودیم که در هفته گذشته به دنبال بیماری کرونای ترامپ، بازارهای مالی در دیگر کشورها تحت تاثیر قرار گرفتند، اما بازار ایران متاثر از این رخداد نبود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • واقع بین IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    خودرویی‌ها به روزهای خوب خود بازگشتند! ........عوضش حال مردم را خراب کردند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =