کد خبر: 231708
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۰

شرکت مدیران‌خودرو کمپین «#من_مراقبم» را با هدف اطلاع‌رسانی دقیق و موثق در رابطه با راهکارهای پیشگیری و مقابله با کرونا برای رانندگان و صاحبان خودرو اجرا می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،همه‌گیری کرونا بی‌شک یکی از مهم‌ترین و چالش برانگیزترین اتفاقات سال‌های اخیر است که زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده، ابتدا تصور می شد این ویروس پس از چند ماه از میان می‌رود و زندگی روال عادی را در پیش خواهد گرفت. 
اما موج دوم شیوع بیماری برای همه روشن کرد کرونا همچنان مهمان ناخوانده ماست و برای مقابله با آن باید در سبک و شیوه زندگی خود تغییرات اساسی پدید آوریم. 
یکی از این تغییرات، استفاده بیشتر افراد از وسایل نقلیه شخصی است. زیرا همان‌طور که می‌دانیم عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حمل‌و‌نقل می‌تواند ما را در معرض خطر بیشتر این بیماری قرار دهد. بنابراین آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در‌رابطه‌با شیوه‌های ضدعفونی کردن خودرو و راه‌های مقابله با ویروس هنگام رانندگی برای کلیه افراد و نهادها ضروری است. 
بر همین اساس شرکت مدیران‌خودرو کمپین «#من_مراقبم» را با هدف اطلاع‌رسانی دقیق و موثق در رابطه با راهکارهای پیشگیری و مقابله با کرونا برای رانندگان و صاحبان خودرو اجرا می‌‌کند. در این کمپین لزوم استفاده از ماسک، شیوه صحیح ضدعفونی خودرو و وسایل درون آن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام سوختگیری و شیوه درست استفاده از سیستم تهویه خودرو با ارائه اطلاعات علمی و موثق آموزش داده می‌شود. 
همچنین در بخش دیگر شرکت مدیران‌خودرو بااین کمپین از عموم افراد دعوت کرده است برای ترویج بیشتر دستورات بهداشتی، با رعایت نکات و موارد ذکر‌شده از خود، داخل یا بیرون خودرو عکس یا ویدئو تهیه کرده و از طریق وبسایت یا شبکه های اجتماعی برای این شرکت ارسال کنند. این محتویات در اینستاگرام شرکت مدیران‌خودرو منتشر شده و به بهترین آثار دریافتی جوایز ارزنده از جمله یک تلفن همراه هوشمند برای نفر اول اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =