کد خبر: 232040
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
زاگاتو ایزو ریوولتا GTZ

زاگاتو ایزو ریوولتا GTZ اوایل‌ماه آگوست معرفی شد، اما این شرکت نه تصویری از این مدل منتشر و نه مشخصات فنی آن را اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،زاگاتو ایزو ریوولتا GTZ اوایل‌ماه آگوست معرفی شد، اما این شرکت نه تصویری از این مدل منتشر و نه مشخصات فنی آن را اعلام کرد. امادر مقابل یک کوپه جذاب دیدیم که طراحی آن از ایزو AC/3 نمادین الهام ‌گرفته بود. در این مدل از یک پیشرانه شورولت کوروت استفاده شده است، اما مشخصات فنی خودرو را اعلام نشد. 
حال شرکت زاگاتو تحویل ایزو ریوولتا GTZ را آغاز و اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر کرده است. پیشرانه شورولت کوروت که در این مدل استفاده‌شده یک موتور V8 سوپرشارژ ۶.۲لیتری LT4 است. این موتور توان ۶۶۰اسب‌بخاری و گشتاور ۸۸۱‌نیوتون‌متری تولید می‌کند. البته شتاب صفر تا ۱۰۰کیلومتر بر ساعت ایزو ریوولتا ۳.۷ثانیه و سرعت نهایی آن ۳۱۵کیلومتر در ساعت است. در مدل قبلی هم از یک موتور شورولت استفاده شده بود که برنده مسابقات ۲۴ساعته لمان ۱۹۶۴ و ۱۹۶۵ شد. همچنین وزن آن به لطف استفاده از فیبرکربن در بدنه کنترل شده است. ایزو AC/3 که این مدل براساس آن ساخته شده، نسخه مسابقه‌ای زاگاتو گریفو است. تصویری از کابین، صندلی‌های راحت و کنسول مرکزی را نشان می‌دهد؛ اگرچه نمی‌توانیم خوشه ابزار یا صندلی راننده را ببینیم، اما کابین زیبا به نظر می‌رسد. 
اولین سری آن‌ها به لوسرن سوییس فرستاده می‌شود. GTZ بازگشت خوبی به فرم پس از زاگاتو ویژن GT است که برای بازی ویدیویی گرن توریسمو ساخته شد، زیرا یک نسل جدید را به ایزو ریوولتا معرفی کرد. چیزی که هنوز نمی‌دانیم قیمت این مدل است، اما با درنظر گرفتن بدنه فیبرکربنی، پیشرانه قوی و تولید محدود، باید انتظار قیمت بالایی را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =