کد خبر: 232062
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
مهدوی ‏عادل

مدیر بازرسی و نظارت ایران‏‌خودرو از اجرای مفاد ابلاغیه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‏‌خودرو درباره ارتقای سلامت نظام اداری و ارزش‏‌های اخلاقی خبر داد و گفت: این منشور در راستای سیاست‏‌های کلی نظام اداری، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اجرا می‏‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،حسین مهدوی ‏عادل، خاطرنشان کرد:‌ رویکردهای اجرایی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در سرفصل پیشگیری، نظارت و سنجش و پایش میزان سلامت اداری به اجرا گذاشته شده است.  
وی با بیان این‌که بازرسی و نظارت در تمامی فعالیت‏‌های گروه صنعتی ایران‏‌خودرو نافذ و جاری است تاکید کرد: از طریق نظارت، باید ضمن پیشگیری از بروز فساد، پاسخگوی نهادها و سازمان‏‌های نظارتی بیرون از ایران خودرو نیز باشیم. نتایج نظارت‏‌ها،‌ باید شفاف،‌ قابل اعتماد و اتکا باشد زیرا مبنای تصمیمات نهادهای بیرونی قرار می‏‌گیرد. 
مهدوی عادل،‌ اصلاح فرآیندهای مختلف در ایران خودرو را از ماموریت‏‌های مهم مدیریت بازرسی و نظارت برشمرد و گفت: برخی از فرآیندها به دلیل قدیمی بودن،‌ کارایی لازم را نداشته‏‌اند و بنابراین اصلاح آن‏ها را در دستور کار قرار داده‏‌ایم.
وی تصریح کرد: نتیجه حضور بازرسی بر فرآیندهای کاری گروه صنعتی ایران‏‌خودرو، بهبود و تسهیل در انجام امور خواهد بود، بر فرآیندهای موجود در شرکت‏‌های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو نیز نظارت کامل داریم تا در صورت لزوم، نسبت به اصلاح آن‏ها اقدام کنیم.
مهدوی‏‌عادل پیش‏‌بینی موارد و مشکلات احتمالی را نیز از جمله وظایف مدیریت بازرسی و نظارت اعلام و خاطرنشان کرد: پیش‏‌بینی‏‌ها با برنامه‏‌های واکنشی لازم همراه خواهد بود. 
وی ادامه داد:‌ خوشبختانه تمامی کارکنان و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو شفاف‏‌سازی را سرلوحه فعالیت‏‌های خود قرار داده‏‌اند و ضمن این که خود را موظف به پاسخگویی در حیطه وظایف‌شان می‏‌دانند، از نظارت بر فرآیندها نیز استقبال می‏‌کنند. 
مهدوی عادل در پایان تاکید کرد: با تمام توان تلاش می‏‌کنیم که چرخ صنعت کشور با دستان پرتوان کارکنان با شفافیت و سلامت کامل به گردش درآید و با وجود همه دشواری‏‌ها،‌ این خودروساز بزرگ کشور، پر انرژی در حال تکاپو و فعالیت باشد که خوش‌بختانه شواهد موید این امر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =