یوکوهاما

در اعلامیه رسمی یوکوهاما آمده است: «امضای توافق‌نامه رسمی ادامه همکاری با تیم چلسی سبب خواهد شد تلاش‌های مستمر ما برای افزایش آگاهی از ویژگی‌های محصولات این برند به‌ثمر بنشیند و بتوانیم از آن به خوبی بهره‌برداری کنیم.»

به گزارش «اخبار خودرو»، همکاری تایرسازان با تیم‌های فوتبال به‌عنوان یکی از بهترین تریبون‌های تبلیغاتی موضوع جدیدی نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد این همکاری صرفا معطوف به‌جذب مشتری از طریق محیط‌سازی داخل استادیوم نیست و بازدیدکنندگان از راه دور مسابقات این تیم‌ها برای تایرسازان در شرایطی که امکان حضور تماشاچی در ورزشگاه‌ها وجود ندارد، ارزش بیش‌تری نسبت به‌تماشاچی‌های حاضر در استادیوم دارند.

در این میان هانکوک قرارداد چندین‌ساله همکاری خود را سه‌سال دیگر تمدید کرده و قرار است تا پایان فصل ۲۰۲3-۲۰۲2 به‌عنوان یکی از حامیان اصلی پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی باقی بماند.

این تایرساز در فضاهای تبلیغاتی استادیوم موقت آلفردو دی‌استفانو و همچنین استادیوم اصلی این تیم یعنی سنتیاگو برنابئو حق استفاده از لوگو خود را خواهد داشت. از فضاهای تبلیغاتی این دو استادیوم می‌توان به‌دیوارها، برد اعلام نتایج (LED اصلی)، وب‌سایت و سایر محل‌های درنظر گرفته‌شده برای تبلیغات این تیم یاد کرد. همچنین درفعالیت‌های آنلاین و آفلاین این تیم همکاری‌هایی با هانکوک صورت می‌گیرد تا بتواند ویژگی‌های محصولات خود را به‌نحو بهتری برای مخاطبانش به‌نمایش بگذارد. 

گفتنی است هانکوک از سال ۲۰۱۶ همکار جهانی تیم رئال مادرید به‌حساب آمده و ظاهرا از این همکاری کاملا راضی است. شانگهون لی، مدیر هانکوک اروپا گفت: «ما مفتخریم که همکاری خود را به‌عنوان همکار استراتژیک یکی از بهترین کلوب‌های فوتبال در دنیا برای چهار فصل دیگر ادامه دهیم و تاکنون هانکوک و رئال مادرید موفقیت‌ و رشد خوبی را درکنار هم تجربه کرده‌اند و ارزش‌های یکدیگر را به‌اشتراک گذاشته‌اند. به‌همین دلیل طرفداران هردو برند از این همکاری خرسند هستند.» 

در کشور انگلیس نیز حال و هوای اسپانسرهای تایرساز تیم‌های فوتبال خوب است و ظاهرا هیجان بازی‌های این لیگ کماکان حفظ شده است. به‌همین دلیل یوکوهاما که چندسالی است به‌عنوان حامی اصلی تیم چلسی شناخته می‌شود، همکاری خود را ادامه داده و قرارداد چندساله جدیدی با این تیم منعقد کرده است. قرارداد جدید یوکوهاما و چلسی از جولای ۲۰۲۰ آغاز شده است؛ یعنی زمانی که قرارداد درج نام برند یوکوهاما روی لباس این تیم منقضی شد. 

اما یوکوهاما به‌جای قرار گرفتن در محل اصلی درج تبلیغات کیت رسمی لباس این تیم، در سایر مکان‌های تبلیغاتی درکنار چلسی خواهد بود. یوکوهاما از جولای ۲۰۱۵ قرارداد پنج‌ساله حضور در لباس این تیم را امضا کرده بود و حالا با اتمام این قرارداد، به‌نظر می‌رسد یوکوهاما کماکان فرصت‌های تبلیغاتی زیادی برای همکاری بین این دو شرکت می‌بیند و به‌همین خاطر با بازیکنان و مربیان این تیم برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و رویدادهای خاص، کماکان درارتباط است.

در اعلامیه رسمی یوکوهاما آمده است: «امضای توافق‌نامه رسمی ادامه همکاری با تیم چلسی سبب خواهد شد تلاش‌های مستمر ما برای افزایش آگاهی از ویژگی‌های محصولات این برند به‌ثمر بنشیند و بتوانیم از آن به خوبی بهره‌برداری کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

آخرین اخبار