کد خبر: 232934
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
پیکاپ KMC T۸

بر اساس تصاویر جدیدی که به دست ما رسیده، نخستین نمونه پیکاپ KMC T۸ شرکت کرمان موتور از خط تولید خارج شده و به نظر می رسد کرمان موتور رنگ های متنوع و جذابی را برای آن در نظر گرفته است که رنگ زرد آن در این تصاویر به چشم می خورد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بر اساس تصاویر جدیدی که به دست ما رسیده، نخستین نمونه پیکاپ KMC T۸ شرکت کرمان موتور از خط تولید خارج شده و به نظر می رسد کرمان موتور رنگ های متنوع و جذابی را برای آن در نظر گرفته است که رنگ زرد آن در این تصاویر به چشم می خورد.

T8 جدیدترین محصول کرمان موتور است. این پیکاپ دو دیفرانسیل از پیشرانه 2 لیتری توربو با حداکثر توان 174 اسب بخار بهره می برد و حداکثر گشتاور 290 نیوتون متری آن از دور موتور 1800 تا 4000 در دسترس است. انتقال قدرت به هر 4 چرخ در این پیکاپ توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی میسر می شود و قفل دیفرانسیل آن از نوع برقی است. این پیکاپ دو کابین در بخش تجهیزات ایمنی تکنولوژی های قابل توجهی نظیر سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل الکترونیکی پایداری به همراه کنترل الکترونیکی ایستایی در سربالایی را دارد. در بخش امکانات رفاهی نیز موارد قابل توجهی نظیر استارت و ورود بدون کلید، اتولایت، کروز کنترل و صندلی های چرمی در کاتالوگ این پیکاپ جدید به چشم می خورد.

پیکاپ KMC T8، با طول 5325 و ارتفاع 1830 میلیمتر،  درذ زمره خودروهای غول پیکر بازار قرار خواهد گرفت که با حداقل فاصله 197 میلیمتر از سطح زمین، توانایی پیمایش شیب 30% را دارد و زاویه ورود و فرود آن به ترتیب 30.9 و 23.3 درجه است. به نظر می رسد با توجه به میزان پیش پرداخت این خودرو باید انتظار قیمت حدود 700 میلیون تومانی را برای این پیکاپ جدید داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =