ادونز زی‌تک - AdvanZtech

این محصول نخستین‌تایر است که از سوی جی‌تی تایر با بستر فناوری «ادونز زی‌تک» (AdvanZtech) ساخته می‌شود

به گزارش «اخبار خودرو»، نسخه‌های سطح AA از سری جی‌تی سینرژی برای دومین‌بار به‌انتخاب گروه فولکس‌واگن برای یکی از محصولاتش بدل شده است و این بار نوبت به‌اشکودا کاروک رسیده تا پس از فولکس‌واگن کدی ۵ با سایز ۲۱۵- ۵۵ و شعاع ۱۷، با سایز ۲۲۵-۵۵ و شعاع ۱۷ در محصول برند جمهوری چک «اشکودا» به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن قرار بگیرد.

مارتین ولز، مدیر تامین OE جی‌تی‌ تایر در اروپا گفت: «برای تامین تجهیزات خودروهای سواری در کنار انواع تجاری با استفاده از سریGitiSynergyH2  و نشان دادن کیفیت بی‌چون و چرای لاستیک در تمام زمینه‌های مختص به‌عملکرد به‌ویژه در زمینه مقاومت در برابر غلتک، ما به‌همکاری نزدیک با گروه فولکس‌واگن و سایر تولیدکنندگان وسایل نقلیه ادامه خواهیم داد تا ببینیم چگونه لاستیک جدید و الگوهای نسل دوم که به‌زودی معرفی می‌شوند، می‌توانند از آخرین مدل‌ها و اندازه مورد نیاز آن‌ها بهره‌مند شوند.» 

همان‌طور که پیش از این به‌آن اشاره شد، جی‌تی سینرژی h2 به‌طور مستقیم برای جایگزینی با جی‌تی سینرژی e1 و جی‌تی پریمیوم H1 عرضه شده که هر دو، محصولات اختصاصی بازار اروپا بودند. حال این سری جدید به‌واسطه طراحی و مهندسی در واحد تحقیق و توسعه اروپایی جی‌تی تایر در هانوفر آلمان و همچنین تست در میدان MIRA انگلستان و همچنین مراکز دیگری در اسپانیا و آلمان به‌طور کامل قابلیت تطابق با استانداردهای اروپایی را دارد. 

این محصول نخستین‌تایر است که از سوی جی‌تی تایر با بستر فناوری «ادونز زی‌تک» (AdvanZtech) ساخته می‌شود. این فناوری در مرکز تحقیق و توسعه اروپایی جی‌تی‌تایر با اشتراک‌گذاری اطلاعات بین سایر مراکز و استفاده از فناوری‌های پیشرفته اعمال تغییرات در لاستیک به‌وجود آمده است که منجر به‌بهبود تجربه رانندگی می‌شود.

نتیجه استفاده از این فناوری را می‌توان ترکیبی از آج کاملا جدید در کنار پیشرفت‌های چشمگیر در ایمنی محیط خشک و مرطوب دانست که الگوی رفتاری جدیدی از پایداری و رفتار دقیق را ارائه می‌دهد. همچنین بهبود مقاومت در برابر نیروهای آکواپلانی از مهم‌ترین مزایای فناوری ادونز زی‌تک به‌حساب می‌آید.

درنتیجه استفاده از این فناوری می‌توان شاهد ارتقای شخصیت عملکردی و کاهش تا ۲۰ درصدی وزن و همچنین کاهش مقاومت غلتشی بود که منجر به‌افزایش بهره‌وری سوخت نیز می‌شود.

تمرکز اصلی جی‌تی در این محصول جدید ایجاد ایمنی بیش‌تر، راحتی و بی‌صدایی و همچنین فراهم کردن لذت رانندگی در عین با کیفیت بودن روند و مواداولیه برای تولید بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =