کد خبر: 233520
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
تیگو8

شرکت مدیران خودرو طی هفته های گذشته کلینیک های ارزشیابی تیگو7 پرو ( پلاس ) و تیگو8 را برگزار کرده و به دنبال آن بوده تا محدوده قیمت این کراس اوورها را به دست بیاورد.

به گزارش «اخبار خودرو»،همان طور که می دانید مسائل مربوط به تحریم باعث شده تا محصولات جدید چری با نشان ام وی ام ( MVM ) به ایران بیایند و در چند ماه گذشته هم خودروهایی مانند تیگو ۵، تیگو ۷ ، آریزو ۵ و آریزو ۶ نیز بدون نام و نشان چری در خط تولید این شرکت مونتاژ شده اند.

در حال حاضر مدیران خودرو می خواهد تا در سال ۱۴۰۰ خودروهایی مانند تیگو ۷ پلاس یا همان تیگو ۷ پرو ، تیگو ۸ (نسخه جدید) و X22 فیس لیفت را به بازار عرضه کند. برای همین در چند هفته قبل برای کشف قیمت این خودروها کلینیک های ارزشیابی را برگزار کرده و با دعوت کردن از کارشناسان صنعت خودرو و نمایندگان خودرو، به دنبال کشف قیمت این کراس اوورهای جدید بوده است.

در حال حاضر منابع آگاه گفته اند که در صورت ثبات بازار ارز و فرایند تولید خودروها، مدیران خودرو قیمت تیگو ۸ را در محدوده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تعیین خواهد کرد. همچنین قیمت تیگو ۷ پرو که گویا در ایران با نام تیگو ۷ پلاس عرضه می شود، در محدوده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

در هفته های گذشته تصاویری منتشر شده که نشان می داد، تست های فنی تیگو ۷ پلاس در ایران آغاز شده و از سویی تیگو ۸ جدید هم به انبار مرکزی مدیران خودرو رسیده است. منابع آگاه می گویند که مدیران این خودروساز خصوصی در تلاش هستند و می خواهند تا کراس اوورهای لوکس و جدید خود را تا پایان سال ۱۳۹۹ به رسانه ها معرفی کنند و عرضه آن ها را در نیمه اول سال ۱۴۰۰ انجام دهند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    10 2
    بالای یک میلیارد برای فرغون چینی!!!!!!!!!!!! جلل خالق!!!! کجایی دوبی، چقدر بدبخت شدیم ما ملت ایران که با فرغون چینی پز میدیم اونوقت عرب های حاشیه خلیج فارس که تا 50 سال پیش وجود خارجی نداشتند باید بهترین ماشین های روز آمریکایی و اروپایی رو به همین قیمت چینی های ما سوار شن و به ریش ما بخندند....لعنت به هر چی خودرو ساز ایرانی
  • علی از اردبیل IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    2 0
    یک ملیاردو خورده ایی خیانت به ملته خودشم ماشین چینی بازم اروپایی بود یچیزی واسه چینی ظلمه این قیمت
  • روح الله IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    لعنت بهتون که این ماشینهای چینی رو به این قیمت گزاف به ملت فرو میکنید
  • حافظ IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    خلایق هر چه لایق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =