کد خبر: 233894
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
سمند ال ایکس

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند مرحله پانزدهم طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو اجرا خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده اند،می توانند در ایـن طـرح بـا شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر3 ماهه خواهد بود.

نکته :

انتخاب شدگان درطرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز، میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام نمایند. 

بر اساس شرایط مندرج در جدول ذیل، مبلغ 50،000 تومان از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه، مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

طــرح فــروش فــوق العـاده (3ماهـه) محصـولات ایـران خــودرو (بــا روش قرعـه کشــی) مطابق جــدول ذیـل از روز یکشنبه مورخ 1400/01/08 شروع و تا پایان روز چهارشنبه مورخ 1400/01/11 ادامه خواهد داشت. 

طــرح فــروش فــوق العـاده (3ماهـه) محصـولات ایـران خــودرو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =