ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ , ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید

سال ۱۳۹۹ برای صنعت‌خودرو کشور و شرکت‌های خودروساز سال دشواری بود و تحریم‌های سخت و شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های خودروسازان را تحت‌تاثیر قرار داد.

در این میان یکی از شرکت‌های نسبتا فعال همانند همیشه در سال ۹۹ شرکت مدیران‌خودرو بود که با وجود تمام فشارهای واردشده اعم از سخت شدن شرایط کار به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، تحریم‌های مختلف و نوسان قیمت ارز در بازار توانست دو محصول پرطرفدار و خوش‌سابقه خود را به‌شکل به‌روزشده مطابق با نیاز و خواسته مشتریان ایرانی به‌بازار عرضه کند.

نوبتی هم که باشد در درجه نخست محصول پیشکسوت مدیران‌خودرو یعنی ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ قرار دارد و سال ۹۹ مدیران‌خودرو قدیمی‌ترین محصول خود را که اتفاقا فروش بسیار خوب و محبوبیت بالایی را نیز تجربه کرد، با ورژن چهارم وارد بازار کرد و در بخش طراحی، ایکس ۳۳ جدید از جلوپنجره نسل جدید محصولات مدیران‌خودرو همچون ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ بهره می‌برد که  از DNA  این محصول جدید شرکت مدیران‌خودرو حکایت دارد.

شرکت مدیران‌خودرو در دهمین سال حضور ایکس ۳۳ در بازار ایران، نسل چهارم آن را با نام «MVM X۳۳S AT SPORT» به‌بازار عرضه کرد که کامل‌ترین نسل این خودرو از لحاظ ویژگی‌های فنی، آپشن‌ها و امکانات رفاهی است.

در نگاه نخست ظاهر خودرو دستخوش تغییرات محسوسی در بخش جلوپنجره، سپر و رینگ‌ها شده است و در نمای داخلی نیز این تغییرات شامل رنگ تودوزی، طرح فرمان و دسته‌دنده می‌شود.

همچنین موتور ۲۰۰۰ سی‌سی خودرو ارتقا داده شده و نصب گیربکس جدید اتوماتیک AT بهره‌مند از پنج دنده، امکان رانندگی پرشتاب‌تری را نسبت به‌نسل قبل فراهم می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،  همچنین فهرست نسبتا کاملی از آپشن‌های پایداری و سیستم‌های کمکی ترمز از جمله ABS, EBD ,ESP, HAS,TCS,EBA ,RSC در کنار دو ایربگ برای سرنشینان جلو و سیستم TPMS در این مدل ایمنی بالاتری را برای سرنشینان آن فراهم می‌کند. همچنین گارانتی سه‌ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر ایکس ۳۳ جدید به‌آرامش خیال خریداران بیش از پیش می‌افزاید.

در نمای داخل، فرمان ایکس ۳۳ مشابه مدل ایکس ۵۵ بوده و از سبک به‌روز برند در طراحی بهره می‌برد. اما تغییرات اصلی، در بخش فنی و امکانات رخ‌ داده است تا مطابق با نیاز بازار و کاملا به‌روز عرضه شود که از جمله آن‌ها می‌توان به‌گیربکس پنج‌سرعته اتوماتیک با کارایی و هماهنگی بالا، امکانات ایمنی اعم از سیستم پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم‌های کنترل ضد لغزش TCS و کنترل در سربالایی HHC اشاره کرد که سبب افزایش ایمنی حین رانندگی می‌شود و در بخش رفاهی نیز می‌توان به‌فرمان برقی اشاره کرد تا درمجموع یک کراس‌اوور محافظه‌کار اما با امکانات به‌روز راهی بازار شود.

اما دیگر محصول به‌روزشده و خوش‌سابقه شرکت مدیران‌خودرو ام‌وی‌ام ۳۱۵ بوده که مدل جدید آن با پسوند پلاس عرضه شده است. هاچ‌بک زیبا و پرطرفداری که حالا مدل پلاس آن زیباتر و به‌روزتر راهی بازار می‌شود؛ به‌طوری که در نمای جلو و عقب شاهد تغییراتی با هدف به‌روزتر شدن و زیباتر شدن آن هستیم.

اینجاست که باید گفت شرکت مدیران‌خودرو با تکیه بر موفقیت‌های کسب‌شده در راستای به‌دست آوردن سهم هرچه‌بیش‌تر از بازار و افزایش میزان فروش نسل‌های قبلی ام‌وی‌ام ۳۱۵ تصمیم بر عرضه نسل سوم این محصول گرفت که در مقایسه با نسل‌های قبلی و خودروهای هاچ‌بک داخلی دارای مزیت‌های رقابتی قابل قبولی است.

از جمله تغییرات و آپشن‌های استفاده‌شده در این نسل می‌توان به‌گیربکس چهارسرعته اتوماتیک اشاره کرد که این خودرو را به یک گزینه شهری راحت و کارآمد مبدل کرده است.

همچنین طرح جدید فرمان، کروزکنترل، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌های خودرو TPMS ، سانروف برقی دوحالته، چراغ‌های جلو اتوماتیک، تغییر کامل تم داخل خودرو به‌دو رنگ نارنجی و مشکی شامل داشبورد و صندلی‌های جدید به‌کاررفته در آن و موارد ظاهری همچون تغییر در جلوپنجره، سپر جلو، اضافه شدن دی‌لایت، به‌روزرسانی طرح گرافیکی چراغ‌های جلو و طرح جدید رینگ‌های اسپرت از دیگر موارد است.

درمجموع ‌تغییرات اعمال‌شده روی نسل جدید ام‌وی‌ام ۳۱۵ می‌تواند رضایت مشتریان را در سطح بالاتری فراهم کند. درعین حال این مدل مشابه ایکس ۳۳ از سیستم پایداری الکترونیکیESP  و فرمان برقی بهره می‌برد که به‌لحاظ ایمنی و رفاهی این خودرو را در جایگاه ممتازی قرار می‌دهد.

همچنین سانروف برقی نیز از دیگر آپشن‌های این مدل است تا مدیران‌خودرو هاچ‌بک محبوب خود را با فهرستی از تجهیزات به‌روز به‌بازار عرضه کند. همچنین این خودرو نیز همانند ایکس ۳۳ گارانتی سه‌ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتری دارد تا دارندگان ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس با آرامش خیال بیش‌تری بتوانند از این خودرو به‌روزشده استفاده کنند. 

به‌هر روی امید می‌رود طی سال جاری این شرکت بتواند طبق برنامه خود محصولات لوکس و جدید را در سگمنت‌های مختلف عرضه کند و امکان خرید خودروهای جدید و به‌روز را برای جامعه مصرف‌کنندگان ایرانی فراهم سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =