کد خبر: 234623
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
Auchan X7

چندی پیش شرکت خودروسازی چانگان از خودرو شاسی‌بلند جدید خود با نام Auchan X7 Plus رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،چندی پیش شرکت خودروسازی چانگان از خودرو شاسی‌بلند جدید خود با نام Auchan X7 Plus رونمایی کرد که درواقع نسخه ارتقایافته از Auchan X7 استاندارد بوده و قرار است با زبان طراحی جذاب‌تر، پیشرانه توربوشارژر و همچنین ابعاد بزرگ‌تر نسبت به‌مدل معمولی، مشتریان جوان بیش‌تری را به‌سمت خود جذب کند.

رونمایی چانگان Auchan X7 پلاس

در نسخه پلاس چانگان Auchan X7، تغییرات نسبتا زیادی ایجاد شده تا شاهد چهره‌ای جذاب‌تر و تهاجمی‌تر از این خودرو برای ترغیب مشتریان جوان باشیم. در این خصوص طراحی چراغ‌های اصلی تغییراتی داشته و حالا گرافیک جدید و جذاب‌تری دریافت کرده است و در کنار آن، شاهد نصب چراغ‌های جدید در گوشه‌های سپر و طراحی قاب جذاب به‌همراه باله‌ای قرمز رنگ روی آن هستیم.

رونمایی چانگان Auchan X7 پلاس

این خودرو شاسی‌بلند با وجود ابعاد بزرگ و طولی بیش‌تر از 4.7 متر، تنها از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده می‌کند که با کمک جعبه‌دنده اتوماتیک دوکلاچه مرطوب می‌تواند حدود 185 اسب‌بخار قدرت و چیزی حدود 300 نیوتون‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد که باتوجه به ابعاد خودرو، این پیشرانه زحمت بیش‌تری برای حرکت دادن این خودرو شاسی‌بلند به‌دوش خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =