مکث‌موتور

پس از سکوت طولانی، شرکت مکث‌موتور به‌عنوان زیرمجموعه ماموت‌خودرو اطلاعاتی درخصوص خودرو جدید خود در اختیار روزنامه «دنیای خودرو» قرار داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از سکوت طولانی، شرکت مکث‌موتور به‌عنوان زیرمجموعه ماموت‌خودرو اطلاعاتی درخصوص خودرو جدید خود در اختیار روزنامه «دنیای خودرو» قرار داد. این شرکت که با هدف توسعه سبد محصولات و پوشش‌دادن طیف گسترده‌تری از مشتریان به بازار خودرو کشور وارد شده است، برنامه همکاری با برترین برندهای چینی و آسیایی برای تولید را در دست داشته و در اولین گام می‌خواهد یک پیکاپ منحصر به‌فرد و کم‌رقیب را عرضه کند.

پیکاپ «مکث‌موتور» در چند قدمی رونمایی و عرضه


سابقه درخشان گروه صنعتی ماموت در تولید خودروهای تجاری برگ برنده‌ای است که این خودروساز بخش خصوصی از آن بهره‌مند است. ماموت‌خودرو نیز ازجمله شرکت‌های این گروه است که با اجرای به‌موقع تعهدات در تحویل خودرو به مشتریان و ارائه خدمات پس‌ازفروش در بالاترین سطح استاندارد (مطابق با استانداردهای فولکس‌واگن به‌عنوان کمپانی مادر) نقاط قوتی را کسب کرده که کمتر شرکتی از آن برخوردار است.

پیکاپ «مکث‌موتور» در چند قدمی رونمایی و عرضه


همسو با ماموت‌خودرو، اکنون مکث‌موتور در اقدامی اطمینان‌بخش تست‌های فنی جاده، کوهستان و کویر را توسط متخصصین این حوزه انجام داده است. طبق شنیده‌ها پیکاپ دو دیفرانسیل مکث‌موتور که عکس‌ یکی از تست‌های فنی آن پیش از این به دست جراید رسیده بود، به موتور 2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز است که 204 اسب بخار توان و 280 نیوتن‌متر گشتاور را به سمت گیربکس شش‌سرعته خودرو هدایت می‌کند. این پیشرانه که احتمالا جدیدترین نسل موتور میتسوبیشی برای این کلاس خودرویی است، توان و گشتاور بیشتری نسبت به نسخه قدیمی‌تر خود تولید می‌کند. طراحی بدنه زیبا و کابین مدرن بر جذابیت‌های این خودرو افزوده است و قطعا توجه مصرف‌کنندگان غیرآفرودی را نیز جلب خواهد کرد. با توجه به خط‌مشی گروه صنعتی ماموت در ارایه کیفیت بالای خدمات پس‌ازفروش و حفظ اعتماد مشتریان، به نظر می‌رسد کمی انتظار برای رونمایی و عرضه این پیکاپ جسور، ارزشمند باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =