کد خبر: 234911
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
image-20210607123241-1.jpeg

در مجموعه ماشینچی خودرو از لحظه ورود تا خروج تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد. گواهینامه صادرشده به مدت یک هفته اعتبار و ضمانت دارد.

این روزها اگر یک سایت اینترنتی خرید و فروش خودرو ادعا کند که آگهی مشتریان را به صورت رایگان منتشر می‌کند و یا اینکه امکان جستجو بر حسب مدل و سال ساخت را دارد، دیگر یک اتفاق خاص به حساب نمی‌آید. حالا مشتریان به دنبال چیزی بیشتر از این می‌گردند. اطمینان از سلامت خودرویی که قصد خریدش را دارند و ارائه یک ضمانتنامه معتبر. داریم درباره کارشناسی حرفه‌ای خودرو پیش از زمان معامله صحبت می‌کنیم. اینجاست که مجموعه ماشینچی در بازار پرترافیک مجازی، خودنمایی می‌کند.

ماشینچی می‌گوید نه فقط امکان خرید و فروش خودرو را به ساده‌ترین وجه ممکن فراهم کرده بلکه با ترسیم یک سیستم مکانیزه کارشناسی با کارشناسان زبده بحث تضمین کیفیت را نیز یک گام بالاتر برده است. اما باز هم این تمام ماجرا نیست!

تست خودرو یعنی این

خدماتی که ماشینچی ارائه می‌دهد به قدری دقیق و حرفه‌ای است که حتی افرادی که قصد معامله ندارند را هم تحریک می‌کند تا سری به این مجموعه بزند. این روزها کارشناسی خودرو یعنی زنگ زدن به یک مجموعه و ارسال یک کارشناس با موتور که خودرو را با چشم برانداز می‌کند و درنهایت با کمک یکی از این قلم‌های تشخیص رنگ‌شدگی، نظر نهایی‌اش را می‌گوید. با فرض اینکه نظر کارشناس درباره رنگ خودرو درست باشد و چیزی از دیدگان او پنهان نماند، پس سلامت مکانیزم فنی خودرو چه می‌شود؟ در بهترین سناریو خریدار، خودرو را به یک مکانیک مورداعتماد می‌سپارد و او هم بعد از یک استارت زدن و پیمایش مسیری کوتاه، خودرو را روی چال می‌برد و زیربندی را بررسی می‌کند. فرض کنید خودروی مورد معامله یک لکسوس باشد. آن وقت خریدار با این پروسه ساده راضی می‌شود؟

در ماشینچی شما با مجموعه‌ای کامل از سرویس‌های تست و بررسی آشنا خواهید شد. به گواه اغلب کارشناسان امر، دستگاه‌های مورداستفاده در این مجموعه از بهترین برندهای دنیا هستند. وقتی وارد ماشینچی می‌شوید غیر از بازرسی فیزیکی کامل بدنه، سیستم تعلیق، سیستم برق، سیستم ترمز و حتی خروجی گازهای آلاینده نیز کاملاً چک می‌شوند. چیزی بهتر از مراکز معاینه فنی.

چرا مجموعه ماشینچی معتبر است؟

ماشینچی اولین شرکت کارشناسی خودرو در ایران است که برای مشتریان خود سرویس تست Dyno ارائه می‌دهد. تستی بسیار حرفه‌ای که طی آن قدرت، گشتاور، عملکرد جعبه‌دنده، ساز و کار پیشرانه و حتی دیفرانسیل در دور موتورهای مختلف بررسی می‌شود. تست داینویی که در اینجا وجود دارد نقایص بسیار پنهان مانند تقه زدن گیربکس و اختلال در تنفس موتور و اگزوز را هم افشا می‌کند.

وقتی از دیاگ حرف می‌زنیم

احتمالاً تا حالا پیش آمده است که یک Error روی پشت آمپر خودروی شما نمایان شده باشد. متعارف‌ترین چیزی که مالکان خودرو با آن روبرو می‌شوند، روشن شدن چراغ چک موتور است. در شرایط معمولی به یک برقکار مراجعه می‌کنیم و او نیز با یک دستگاه دیاگ که سال‌هاست آپدیت نشده، مشخصات ارور را معرفی می‌کند و در نهایت با یک دکمه این خطا را پاک می‌کند. غافل از آنکه حرفه‌ای‌ها می‌دانند که دلیل اصلی بروز خطا هم‌چنان برقرار است.

در ماشینچی ست کاملی از دستگاه‌های دیاگ وجود دارد که به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شوند. سیستم‌عامل این دستگاه‌ها با آخرین فناوری خودروهای ایرانی تطبیق دارد. حتی مود خودروهای خارجی بر حسب آپشن‌های ویژه‌ بازار ایران نیز موجود است. کارشناسان این مرکز نه با یک دستگاه، بلکه پروسه Diagnostic را با چند دستگاه مختلف که هریک قابلیت منحصربه‌فرد خود را دارند، بررسی می‌کنند. پیدا کردن ریشه اصلی مشکل پیش از پاک کردن آن در تخصص این مجموعه است.

چرا مجموعه ماشینچی معتبر است؟

تکنیسین‌ها وارد می‌شوند

حالا که خودرو از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بررسی شد، وقت ورود کارشناسان و مکانیک‌های متخصص است. در این بخش همه‌چیز با دقت بررسی می‌شود. از میزان و کیفیت مایع رادیاتور، روغن ترمز، روغن موتور، سلامت تسمه‌ها، سلامت تایرها، سر و صدای بدنه و موتور، جرم خالص بلوک موتور و حتی جرم سیستم اگزوز. به کمک‌های جک‌های هیدرولیکی زیربندی خودرو از نظر استحکام اتصالات، چف و بست‌های سیستم تعلیق، نشتی‌ها، خردگی‌ها، زنگ‌زدگی‌ها و ضربه خوردن‌ها بررسی و ارزیابی می‌شود.

بخش مرگ و زندگی برای مشتری ایرانی

طبق یک باور سنتی، رنگ داشتن و نداشتن بدنه یک خودرو برای مشتری ایرانی به شدت اهمیت دارد. بیراه نیست اگر بگوییم این مهم‌ترین فاکتور در معامله یک خودرو است. تجربه نشان داده است در این زمینه همیشه شیطنت‌های فراوانی صورت می‌گیرد. وجود یک سیستم نظارتی قدرتمند به راحتی می‌تواند خیال دو طرف را در این زمینه راحت کند. اغراق نیست اگر بگوییم فرایند تشخیص رنگ‌شدگی در مجموعه‌ ماشینچی یکی از بهترین‌ها در کشور است.

اتاق رنگی که در این شرکت وجود دارد با مدرن‌ترین ابزارآلات نوردهی و با کمک خبره‌ترین کارشناسان کار می‌کند تا علاوه بر تشخیص رنگ‌شدگی حتی میزان آن را نیز اعلام کنند. چه بسا خودرویی که به قول بازاری‌ها بدون رنگ درآمده است را نیز مشخص می‌کنند. بررسی شدت صافکاری و نمایش قطعات تعویضی از جمله خدماتی است که در این بخش ارائه می‌شود.

چرا مجموعه ماشینچی معتبر است؟

سایر تست‌های حرفه‌ای

در اینجا شما می‌توانید سلامت تایر خود را از همه جهت بررسی کنید. نه فقط میزان آج باقیمانده بلکه نوع و میزان لاستیک‌سایی و دلیل آن هم به شما گفته می‌شود. شاید برای کمتر کسی اهمیت داشته باشد ولی ماشینچی بخش ویژه‌ای برای تست نوردهی خودرو دارد. میزان درخشندگی چراغ‌ها برحسب استانداردهای روز دنیا بررسی می‌شود. یکی از جذاب‌ترین خدماتی که در این مجموعه با آن مواجه می‌شوید، سرویس چک آپشن است. اینکه اساساً تمام آپشن‌ها و دکمه‌های خودرو کار می‌کنند یا خیر برای خریدار بسیار اهمیت دارد.

کارشناس یا بازرس؟

وقتی حرف از کارشناسی خودرو زده می‌شود معمولاً یک مکانیک قدیمی که تا حدودی سر از مسائل فنی و رنگ درمی‌آورد به ذهن خطور می‌کند. ولی شما در ماشینچی با یک تیم کارشناسی روبرو هستید. اولین چیزی که در بدو ورود با آن مواجه می‌شوید، بررسی حقوقی خودرو است. چک کردن کلیه مدارک و اعلام صحت اصالت آنها چیزی نیست که قبلاً تجربه‌اش را داشته باشید. آنچه اینجا رخ می‌دهد همان فرایندی است که در مراکز تعویض پلاک شاهدش هستیم. یعنی مشاهده عینی شماره شاسی و و بدنه و مطابقت آن با اسناد خودرو. نکته مهم اینجاست که هیچ یک از دو طرف اجازه ارتباط با کارشناس را ندارند تا از هرگونه شیطنت جلوگیری شود. اما ویژگی خاص ماشین چی چیز دیگری است. این مجموعه اولین شرکتی است که در طی تمام مراحل، یک کارشناس دادگستری را نیز به همراه دارد. به همین دلیل است که گواهینامه سلامتی خودروی ماشینچی اعتبار دوچندان دارد.

نوبت برگ برنده است

در مجموعه ماشینچی خودرو از لحظه ورود تا خروج تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد. گواهینامه صادرشده به مدت یک هفته اعتبار و ضمانت دارد. این گواهینامه خود تحت پوشش بیمه قرار دارد تا در صورت یک خطای احتمالی، ضرر و زیان مشتریان جبران شود. اگر به هر دلیل فرصت و توانی برای مراجعه به محل ماشینچی ندارید، کارمندان این شرکت به محل شما مراجعه می‌کنند و خودرویتان را می‌برند و بعد از کارشناسی دوباره پیش شما برمی‌گردانند.

پرداخت عوارض، خلافی، خدمات ثبت اسناد و استعلام از بیمه مرکزی در حضور کارشناسان حقوقی همه در زیر یک سقف فراهم است تا بعد از نهایی شدن کارشناسی دو طرف به تنظیم قرارداد بپردازند.

دیگر چه می‌خواهید؟

مجموعه ماشینچی از اولین‌هاست که خدمات وام خرید خودرو را نیز ارائه می‌دهد. به این صورت که می‌توانید برای خودروی موردنظر خود که پیش از این توسط کارشناسان ارزیابی شده، از ماشینچی وام کم بهره با شراط بسیار آسان بگیرید.

واقعاً دیگر چه می‌خواهید؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

آخرین اخبار