بورس

با ادامه روند صعودی بازار سرمایه، شاخص‌کل بورس روز دوشنبه توانست دوباره کانال یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را فتح کند. در معاملات دیروز بازار سهام، شاخص کل بورس با ۱۹ هزار و ۷۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد را ثبت کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،با ادامه روند صعودی بازار سرمایه، شاخص‌کل بورس روز دوشنبه توانست دوباره کانال یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را فتح کند. در معاملات دیروز بازار سهام، شاخص کل بورس با ۱۹ هزار و ۷۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد را ثبت کرد.
همچنین شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز ۳۰۴۹ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید. ازسوی‌دیگر معامله‌گران این بازار ۹۱۷ هزار دادوستد به ارزش ۵۸هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال انجام دادند و فولادمبارکه اصفهان، معدنی‌وصنعتی گل‌گهر، گسترش نفت و گاز پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص فرابورس نیز ۲۶۲ واحد افزایش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۸۸۱ واحد رسید. معامله‌گران این بازار نیز ۴۷۳ هزار معامله به ارزش ۲۶۷ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =