بهمن‌موتور

نماینده مردم سراب و رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

به گزارش «اخبار خودرو»،نماینده مردم سراب و رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.
در این بازدید خط تولید خودروهای جدید شرکت بهمن موتور ازجمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی‌سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم سراب در مجلس بازدید شد و موانع پیش‌روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت. یوسف داودی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی کرد و صنعت به گفت‌وگو پرداخت.
وی با تاکید بر اینکه در بازدید از قطعه‌سازی کروز نتیجه زحمات مدیران و سایر پرسنل به وضوح مشاهده می‌شود، گفت: «قطعه‌سازی کروز در داخلی‌سازی قطعات مهم خودرو گام موثری برداشته و این امر با همت مدیران و پرسنل مجموعه محقق شده است.» داودی به حضور پرنگ بانوان در قطعه‌سازی کروز اشاره و بیان کرد: «حضور بانوان در بخش صنعت نشان‌دهنده نقش موثر آنان در این عرصه است. باید شرایطی فراهم شود تا قطعه‌سازان و خودروسازان بتوانند بیش‌از گذشته توانمند شوند و در عرصه داخلی‌سازی قطعات مسیر تندتری را طی کنند.» داوودی در خصوص بازدید از خط تولید دیگنیتی و فیدلیتی اظهار کرد: «این خودروها بهمن‌موتور با داشتن آپشن‌های متنوع و ارائه کیفیت و خدمات خوب توانسته‌اند انتظارات مردم را برآورده کنند و مورد استقبال قرار بگیرند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =