کد خبر: 235499
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
جنسیس G80

یکی از سیستم‌های تقریبا نوین صنعت‌خودرو که در بین شرکت‌های خودروسازی جا افتاده و هر شرکتی سعی دارد از آن در محصولات جدیدش استفاده کند، سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب است که طی سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری درحال گسترش روی وسایل نقلیه شخصی است.

به گزارش «اخبار خودرو»،یکی از سیستم‌های تقریبا نوین صنعت‌خودرو که در بین شرکت‌های خودروسازی جا افتاده و هر شرکتی سعی دارد از آن در محصولات جدیدش استفاده کند، سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب است که طی سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری درحال گسترش روی وسایل نقلیه شخصی است.

جنسیس G80

پیش از این شرکت‌های مختلفی همچون لامبورگینی، رنو، مرسدس‌بنز و برخی شرکت‌های خودروساز دیگر از سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب درمحصولات خود استفاده کرده‌اند. اما جدیدترین دریافت‌کننده این سیستم را می‌توان خودرو لوکس جنسیس G80 اسپرت دانست که به‌تازگی نسخه جدید آن در کنار پیشرفت‌های خیلی خوب فنی و ظاهری، به‌این سیستم مجهز شده است تا در مقابل رقبای خود چیزی کم نداشته باشد.

جنسیس G80

خودرو جنسیس G80 اسپرت به‌سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب مجهز شده است که به‌گردش و مانورپذیری بهتر آن کمک زیادی خواهد کرد. با وجود یک پیشرانه 3.5 لیتری شش‌سیلندر توربوشارژر دوقلو در زیر کاپوت این خودرو، انتظار می‌رود در مدل‌های معمولی G80 خروجی قدرت 375 اسب‌بخار و گشتاور 530 نیوتون‌متر باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =