کد خبر: 235508
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
فیدلیتی

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن گفت: خودرو فیدلیتی این گروه خودروسازی در مردادماه به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

به گزارش «اخبار خودرو»،آقای مجتبی نظری افزود: فروش نقدی خودروی فیدلیتی از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 5 مردادماه آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: فیدلیتی با دو مدل 5 نفره با قیمت 655 میلیون تومان و 7 نفره با قیمت 670 میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

فیدلیتی مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل پنج و هفت نفره به صورت نقدی و مانند مرحله اول با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد. سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و همچنین قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه ای جذاب و بدون رقیب تا سطح 1 میلیارد تومان برای مشتریان تبدیل شود.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های 20 اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

وی افزود: برای طرح فروش فوق‌العاده خودروی دیگنیتی نیز درخواستی را به وزارت صمت ارائه کردیم و منتظر جواب این وزارتخانه هستیم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    برو بابا خدا پدرت را بیامرزد اینهمه پول کجاست ماشین چيني بخری دوسال دیگر آمریکا دوباره تحریم کرد وسیله هایش پیدا نشود .
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    اگا قیمتش ی خورده پایین تر بود بهتر از ایران خودرو و سایپا فروش داره
  • داش رضا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    مردم توخریدپرایدقسطی درموندن برای مردم اتومبیل 600میلیونی تبلیغ میکنید خوابیدیاخودتونوبه خواب زدید
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام با تشکر از گروه خودرو سازی بهمن خودرو ی بسیار زیبا و قشنگ و دارای آپشن‌های عالی آرزو داشتم قیمت آن به گونه‌ای بود که امثال من با حقوق پایین امکان خرید را داشتیم در هر حال خودروی زیبایی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =