بورس

فعالیت بورس در حالی به دلیل تعطیلات شش‌روزه پایتخت به سه‌روز خلاصه شد که شاخص کل بورس در سه روز کاری هفته گذشته با بیش از 5 هزار واحد افزایش نسبت به هفته ماقبل خود از رقم یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد عبور کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،فعالیت بورس در حالی به دلیل تعطیلات شش‌روزه پایتخت به سه‌روز خلاصه شد که شاخص کل بورس در سه روز کاری هفته گذشته با بیش از 5 هزار واحد افزایش نسبت به هفته ماقبل خود از رقم یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد عبور کرد.
این در حالی است که بورس هفته گذشته را پرنوسان آغاز کرد و روز شنبه و در ساعات میانی تا یک میلیون و ۳۱۷ هزار واحد نیز افزایش یافت اما در ساعات پایانی معاملات روندی نزولی به خود گرفتند و در رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل بورس در این روز در نهایت با 5.725 واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد ایستاد. این درحالی است که شاخص کل بورس در روز یکشنبه روندی نزولی داشت و با 8.326 واحد کاهش، رقم یک میلیون و ۳۰۲ هزار واحد را ثبت کرد. درنهایت در معاملات روز دوشنبه بازار سرمایه شاخص کل بورس با 8.420 واحد افزایش، رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد را ثبت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

آخرین اخبار