بورس

بورس تهران بعد از تعطیلات یک هفته‌ای به خاطر شرایط کرونا، روز دوشنبه فعالیت خود را از سر گرفت. در این روز نیز سایپا، به‌عنوان یکی از دو لیدر صنعت بورسی بعد از برگزاری مجمع به تابلوی معاملاتی بازگشت. 

به گزارش «اخبار خودرو»، بورس تهران بعد از تعطیلات یک هفته‌ای به خاطر شرایط کرونا، روز دوشنبه فعالیت خود را از سر گرفت. در این روز نیز سایپا، به‌عنوان یکی از دو لیدر صنعت بورسی بعد از برگزاری مجمع به تابلوی معاملاتی بازگشت.
هرچند با منفی جزیی به کار خود در پایان معاملات روز گذشته خاتمه داد. همچنین روز دوشنبه در گروه خودرویی نمادهای فنرسازی زر، زامیاد، رادیاتور ایران، سازه پویش، سایپادیزل، فنرسازی خاور، کمک‌فنرایندامین و بهمن‌دیزل مثبت شدند و در مقابل نمادهای گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، سایپا، پارس‌خودرو، نیرومحرکه، مهرکام‌پارس، سایپا آذین، قطعات اتومبیل ایران، سرمایه‌گذاری رنا، رینگ‌سازی مشهد، محورسازان ایران‌خودرو و چرخشگر منفی خوردند. همچنین دیروز در گروه خودرویی طی 41 هزار نوبت معاملاتی 611 میلیون سهم به ارزش253 میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت و ارزش کل بازار این صنعت بورسی تا پایان معاملات روز گذشته بالغ‌بر 182هزار میلیارد تومان شد. همچنین شاخص کل روز گذشته با افزایش 12هزار واحدی در تراز یک‌میلیون و 323 هزار واحدی ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =