کد خبر: 235668
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
لنت‌ های تقلبی

تویوتا به‌تولید محصولاتی با عمر و کارایی بالا و با قیمت مناسب معروف است. بسیاری از خرید محصولات تویوتا رضایت دارند و همین مساله سبب شده است این برند ژاپنی همواره جزو پرفروش‌ترین خودروسازان جهان باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا به‌تولید محصولاتی با عمر و کارایی بالا و با قیمت مناسب معروف است. بسیاری از خرید محصولات تویوتا رضایت دارند و همین مساله سبب شده است این برند ژاپنی همواره جزو پرفروش‌ترین خودروسازان جهان باشد. هرچند بسیار پیش آمده که تویوتا برای برخی محصولات خود فراخوان داده تا عیب یا عیوب پیش‌آمده را رفع کند. درواقع گاهی در سیستم ترمز برخی محصولات تویوتا نیز مشکلاتی وجود داشته و از این رو کارشناسان فنی خودرو بهترین لنت‌های ترمز مناسب این خودرو را معرفی کرده‌اند.

Bosch BE354 Blue Disc: اگر تویوتا سوار هستید و به‌خصوص مدل کرولا را در اختیار دارید، این محصول بوش بهترین انتخاب برای خودرو شماست. این لنت‌ترمز از فرمول پیشرفته اصطکاک سرامیکی ساخته شده و دارای عمر طولانی و پوشش ضدزنگ برای نصب سریع و آسان است.

Bosch BC1210: این نوع لنت‌ترمز بوش از مهندسی ویژه بهره می‌برد و دارای مواد ممتاز و پلت‌فرم مخصوص است. این مساله سبب شده است قدرت توقف استثنایی و عملکرد بی‌صدا با گرد و غبار کم را تضمین کند. این لنت‌ها دارای یک‌ لبه چندلایه هسته لاستیکی هستند که سبب افزایش مقاومت شده و دربرابر سروصدا عایق است. این مدل از لنت بوش یک لایه انتقال محافظ دارد که عمر لنت و روتور را افزایش می‌دهد.

Wagner ZD1210: این لنت‌ها دارای طراحی خاصی هستند و سبب کاهش لرزش‌های ایجادکننده سروصدا می‌شوند. این لنت‌ها با هدف طول عمر و دوام بالا طراحی شده‌اند و این نوع لنت‌ترمز به‌گونه‌ای ساخته شده که پاسخگوی نیاز هربرنامه از خودرو به‌شکل منحصربه‌فرد است و عملـــکرد مشخصی در طول عمر خود دارد.

Power Stop 16-1210 Z16 Evolution: چهارمین مدل لنت‌ترمز برای ترمز بدون سروصدا با توری‌های پشت‌دار لاستیکی ساخته شده است که شش برابر بیش‌تر از تخته‌های فولادی ساده صدا را کاهش می‌دهد. این نوع لنت‌ترمز 20 درصد قدرت توقف بیش‌تری دارد. لنت‌های ترمز سرامیکی با فرمول پایین گرد و غبار برای تمیز نگه داشتن چرخ‌ها طراحی شده‌اند.

Power Stop 17-1210, Z17: پنجمین لنت‌ترمز مناسب خودروهای تویوتا در این فهرست این محصول است و این نوع لنت‌های ترمز، سرامیکی با فرمول پایین گرد و غبار محسوب می‌شوند که برای تمیز نگه داشتن چرخ‌ها طراحی شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =